اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960801265347830

"جاده ابریشم"؛ راه استارتاپ های ایران به بازار جهانی

کد: 13960801265347830

https://goo.gl/ugvKor

، تهران , (اخبار رسمی): در شرایطی که نام‌های بزرگ فناوری جهان همچون اپل، گوگل و آمازون هر روز محدودیتی تازه برای استارتاپ‌های ایرانی ایجاد می‌کنند، رویداد "استارتاپ، جاده ابریشم" با هدف معرفی استارتاپ‌های برتر ایران به جامعه‌ی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی، آغاز به کار کرد.

"جاده ابریشم"، راه استارتاپهای ایران به بازار جهانی
استارتاپ جاده ابریشم

شاید تا چند سال پیش عبارت "استارتاپ"برای ایرانی‌ها آشنا نبود. اما امروزه با بهبود زیرساخت‌های اینترنت کشور، جوانان بسیاری در دوران دانشجویی یا به محض فارغ التحصیلی، تلاش خود را برای راه اندازی کسب‌و‌کارهای نوپا آغاز می‌کنند. کسب‌وکارهایی که بسیاری‌شان با ایده‌های خلاقانه، تحولات بزرگی در زندگی روزمره ایرانیان ایجاد می‌کنند و حتی در مواردی، بازار بزرگ خارج از کشور را هدف قرار می‌دهند.


اما یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استارتاپ‌های ایرانی، جذب سرمایه و ارائه‌ی ایده به بازارهای داخلی و خارجی است. در سال‌های گذشته، این فضا بیشتر در اختیار شتاب‌دهنده‌های کارآفرینی بوده است. رویدادهای استارتاپی که بطور مرتب در گوشه کنار دنیا برگزار می‌شود؛ اما فرصت ایده آلی برای استارتاپ‌هاست تا هم اجرایی بودن ایده‌هایشان را در معرض قضاوت داوران بگذارند و هم از نزدیک با سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارتباط برقرار کنند.


"استارتاپ جاده ابریشم" یکی از همین رویدادهاست که تصمیم دارد با برگزاری جلسات ارائه برای ۱۰۰ استارتاپ موفق در ۷ شهر ایران، فرصتی برای معرفی استارتاپ‌های ایرانی به داوران بین المللی و جامعه‌ی سرمایه‌گذاران فراهم کند. بعد از بررسی ۱۰۰ استارتاپ منتخب، ۱۰ استارتاپ برتر این رویداد در کنفرانسی که در جزیره کیش برگزار خواهد شد، در برابر داوران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به معرفی ایده‌های خود می‌پردازند.
امیرعلی مهاجر، مدیر اجرایی پین‌تا‌پین که از حامیان مالی این رویداد است، درباره‌ی این موضوع می‌گوید: «در شرایطی که بازیگران اصلی فناوری جهان مثل اپل، گوگل و آمازون هر روز محدودیت جدیدی برای ارتباط استارتاپ‌های ایرانی با بازار بین المللی ایجاد می‌کنند، ما وظیفه داریم از تمام تلاش‌هایی که برای باز کردن پنجره‌های جدید به بازارهای جهانی صورت می‌گیرد، حمایت کنیم. از طرفی شکل گیری و رشد پین‌تا‌پین مدیون رشد فضای استارتاپی در سال‌های اخیر است و ما متعهدیم در حد توان مان حامی‌ این اکوسیستم باشیم.

 

گفتنی است بخش اول این رویداد از ۳۰ مهر تا ۲ آبان در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، رشت و یزد برگزار خواهدشد. همچنین همایش ۲ روزه‌ای که با حضور ۱۰ استارتاپ برتر انجام خواهد شد ۲۱ و ۲۲ آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پین تا پین

پین تا پین سامانه رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی است که در سال ۹۴ به عنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران آغاز به کار کرد. گروه اینترنتی ایران پیش تر با راه اندازی کسب و کارهای آنلاین موفقی همچون اسنپ، اسنپ فود، بامیلو و اسکانو تغییراتی در بازارهای هدف و شیوه زندگی ایرانیان ایجاد کرده. پین تا پین هم امیدوار است با ارائه راهکارهای نو، برنامه ریزی سفر را برای ایرانیان به تجربه ای ساده و دلپذیر تبدیل کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]