اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265577786

سایت پرنیا با مطالب جالب، زیبا و اخبار پربیننده‌ی حوادث و هنرمندان ارتقا داده شد

ارتقا و بروزرسانی سایت تفریحی و سرگرمی پرنیا (parniaa.com) 

کد: 13960803265577786

https://goo.gl/vU3N1i

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید سایت تفریحی و سرگرمی پرنیا (parniaa.com)  از  اول آبان ماه 96 بروزرسانی شد و به صورت رسمی فعالیت‌های جدید خود را آغاز کرد.

ارتقا و بروزرسانی سایت تفریحی و سرگرمی پرنیا (parniaa.com) 
سایت تفریحی سرگرمی پرنیا

سایت پرنیا باهدف ارائه محتوای متنوع،شامل: مطالب زیبا و جالب،آموزنده،سرگرمی،تفریحی،طنز،بیوگرافی،خبر،حوادث، همسرداری،عاشقانه،تصاویر بازیگران،هنرمندان،بدنبال رقم زدن لحظاتی ناب ومفرح از کاوش دراینترنت ست

به گزارش روابط عمومی سایت تفریحی و سرگرمی پرنیا (parniaa.com)، وبسایت این شرکتِ فعال در حوزه‌ی خبری و تفریحی از تاریخ اول آبان ماه 96 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس parniaa.com در دسترس مخاطبین و علاقه‌مندان قرار گرفته است.


بر اساس این گزارش، در بروزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های پزشکی، ازدواج، همسرداری و خانواده به فهرست وبسایت اضافه و ارسال مطالب به صورت دسته‌بندی شده برای مخاطبان میسر شده است.


مدیر سایت تفریحی و سرگرمی پرنیا با اعلام این خبر، گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه‌ی جوانان فرهیخته و ارتقاء سطح کیفی خدمات شرکت، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

 

وی ادامه داد: وبسایت تفریحی و سرگرمی پرنیا با ارائه مطالب جالب، زیبا و آموزنده درصدد است تا از طرفی اطلاعات مفید و کاربردی را برای مخاطب خود فراهم کند و از طرف دیگر  آخرین اخبار پربیننده و تصاویر دیدنی را اطلاع رسانی کنید.


وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال جذب مخاطبان بیشتر و گسترش دسته موضوعات مفید و کاربردی برای همه اقشار جامعه هستیم.

 

گفتنی است سایت پرنیا با هدف ارائه مطالب و محتوای متنوع شامل: مطالب زیبا و جالب، آموزنده، سرگرمی، تفریحی، طنز، پیامک، شعر، بیوگرافی، خبر، دانستنی، پزشکی، حوادث، همسرداری، عاشقانه، بازیگران، هنرمندان، تصاویر و... به دنبال رقم زدن لحظاتی ناب و مفرح از کاوش در اینترنت است. 

 



 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پورتال تفریحی و سرگرمی پرنیا

پرنیا یک سایت تفریحی و سرگرمی است که با هدف ارائه مطالب و محتوای متنوع، شامل: مطالب زیبا و جالب، آموزنده، سرگرمی، تفریحی، طنز، پیامک، شعر، بیوگرافی، خبر، دانستنی، پزشکی، حوادث، همسرداری، عاشقانه، بازیگران، هنرمندان، تصاویر و غیره، به دنبال رقم زدن لحظاتی ناب و مفرح از کاوش در اینترنت است. parniaa.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]