اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265607842

سمینار خروج از هزارتوی کسب و کار

کد: 13960803265607842

https://goo.gl/sN8ToF

، (اخبار رسمی): سمینار «خروج از هزارتوی کسب و کار» ،3 آذر 96 در سالن اندیشه معلم برگزار خواهد شد. سخنران سمینار دکتر بهروز ریاحی، دانش آموخته DBA دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب ‌و کار و مدرس و مشاور راهبردی رشد کسب و کار است. این سمینار با گارانتی بازگشت وجه برای تمام اقشار جامعه در 4 ساعت طلایی ارائه می‌شود.

سمینار خروج از هزارتوی کسب و کار
بهروز ریاحی - سمینار مدیریت کسب و کار و موفقیت

4 ساعت مطلب آموزشی قابل اجرا، یک سورپرایز ویژه برای مشارکت کنندگان سمینار به ارزش 12 میلیون تومان به 2 نفر هر یک 6 میلیون تومان و یک پیشنهاد عالی که نتوانید آن را رد کنید.

سخنران این سمینار کیست؟

سخنران:  بهروز ریاحی دانش آموخته DBA دکترای مدیریت حرفه ای کسب ‌و کار

موضوع:  شناخت مسائل و تنگناهای کسب و کارهای امروز و ارائه راهکارهای عملی خروج از آن برای رسیدن به رونق و شکوفایی کسب و کار

زمان: جمعه 3 آذر ساعت 16 الی 20

مکان: سالن اندیشه معلم (تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران)

مبلغ: 99 هزار تومان قیمت سمینار و دقیقه نودی‌ها

 

گارانتی و سورپرایز این سمینار چیست؟

گارانتی: بازپرداخت وجه در صورت عدم رضایت فقط با نظر شرکت کننده

سورپرایز سمینار: 2 کمک هزینه‌ی شرکت در دوره‌های مدیریت کسب و کار به ارزش 12 میلیون تومان (هر یک به ارزش 6 میلیون تومان) به قید قرعه به 2 نفر از مشارکت کنندگان فعال در سمینار.

 

چه تخفیفاتی برای این سمینار در نظر گرفته‌اید؟

بلیط شکارچیان، فرصت به مبلغ 19 هزار تومان با 80% تخفیف برای 35 نفر اول

بلیط افراد باهوش، به مبلغ 29 هزار تومان با 70% تخفیف برای 65 نفر دوم

بلیط افراد خوش‌شانس، به مبلغ 59 هزار تومان با 40% تخفیف برای 140 نفر سوم

بلیط دقیقه نودی‌ها، به مبلغ 99 هزار تومان برای 160 نفر آخر

 

در این سمینار از چه صحبت خواهد شد؟

  1. در این سمینار بهروز ریاحی به شما توضیح خواهد داد که چه اتفاقی افتاده است که دیگر کسب و کارهای سنتی نمی‌توانند پیشرفت کنند و شما چه راهکاری باید در پیش بگیرید تا کسب و کار خود را از خطر نابودی و از بین رفتن نجات دهید.
  2. چه اقداماتی برای رسیدن به یک کسب و کار پویا، پر رونق و جاندار لازم است. 
  3. در این سمینار، ما بعد از گفتن دلایل و راهکارهای خروج از هزارتوی کسب و کار، شما را تنها نخواهیم گذاشت و تا مقصد با شما همراه خواهیم بود.

 

چقدر به اثربخشی این سمینار اطمینان هستید؟

بهروز ریاحی صد درصد به اثربخشی و کاربردی بودن این سمینار اطمینان دارد.

 ریاحی درباره‌ی این موضوع گفت: 100% را می‌گویم چون (مخاطبان قبلی ما) چیزی را که به دنبالش بوده‌اند را در سمینارهای قبلی یافته‌اند. نظرات و بازخوردهای افرادی که قبلا در سمینارها و کارگاه‌های ما شرکت کرده‌اند گواه این موضوع است، امیدوارم شما هم با شرکت در این سمینار بتوانید تفاوت را احساس کنید و نتیجه‌ای را که مدت‌ها به دنبالش بوده‌اید، به دست آورید.

 

با چه میزان از سواد و تحصیلات می‌توان در این سمینار شرکت کرد؟

 هر کسی با هر سطح سوادی می‌تواند از محتوای کاربردی این سمینار برای خروج از مسائل و گره‌های کاری خود تا خروج از هزارتوی کسب و کار استفاده کند.

بهروز ریاحی مطالب بسیار مهم و کاربردی با منابع علمی را بسیار ساده‌سازی و بومی‌سازی کرده است تا همگان بتوانند بعد از این همایش کسب و کار، اقداماتی موثر و کاربردی برای توسعه و رشد سریع یک کسب و کار مدرن و پولساز داشته باشند.

برخلاف روند برگزاری همایش کسب و کار و سمینارهای مشابه، این 4 ساعت طلایی تنها مجموعه‌ای از آموزش‌های تئوری خسته کننده یا صرفا مطالب انگیزشی و هیجانی صرف و بدون تکنیک نیست. بلکه در این سمینار تکنیکی و کاربردی، شما مطالبی را می‌آموزید که می‌توانید در کار و زندگی به اجرا درآورید تا در مدیریت کسب و کار خود جهت افزایش فروش و بهره‌وری به کار بگیرید.

 

بهروز ریاحی معتقد است که: «همه چیز در دنیای امروز باید براساس مهندسی ارزش باشد، حتی تبلیغات هم باید به روشی ارائه شود که علاوه بر سود فروشنده، برای خریدار هم ارزش‌آفرینی کند و سودآور باشد.»

برای طرح هرگونه سوال و یا در صورت نیار به راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شماره‌های 26768616 - 021 و 26768660 - 021 تماس بگیرید و یا به  iservat.ir  مراجعه کنید.

 

 

ویدئو معرفی سمینار از زبان بهروز ریاحی

کانال تلگرام آی ثروت

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه نواندیشان ثروت آفرین پیشگام

بهروز ریاحی، علاوه بر اینکه از خانواده بازاری و اهل کسب و کار بوده، از همان دوران تحصیل و جوانی در کسب و کارهای مختلفی حضور داشته و دارد. و در مقطع DBA دکتری مدیریت راهبردی ( حرفه ای) کسب و کار تحصیل کرده و عضو انجمن های بین المللی زیادی در حوزه مدیریت کسب و کار و تجارت بوده و در اکثر دوره های آموزشی مزتبط داخلی و خارجی شرکت نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]