اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960807265917611

برگزاری دومین سمینار تخصصی FTTx زایکسل توسط شرکت دلسا با همکاری مخابرات ایران

دومین همایش «تخصصی FTTx زایکسل» ۲ آبان برگزار شد

کد: 13960807265917611

https://goo.gl/2uUT7Y

، تهران , (اخبار رسمی): دومین همایش «تخصصی FTTx زایکسل» با هدف «ارائه‌ی راهکارها و معرفی محصولات زایکسل در زمینه‌ی تکنولوژی FTTx دوم آبان در در سالن همایش‌های مدیریت صنعتی، سالن پویش در تهران برگزار شد.

دومین همایش «تخصصی FTTx زایکسل» ۲ آبان برگزار شد
FTTx Seminar

در دومین همایش تخصصی FTTx زایکسل تلاش شد تا با معرفی محصولات و راهکارهای جدید، زمینه‌ی استفاده از این تکنولوژی را فراهم آورده و باعث افزایش سطح دانش در متخصصین حوزه‌ مخابراتی شود.

 همایش تخصصی FTTx زایکسل که توسط شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا و همکاری مخابرات ایران برگزار شد، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی تخصصی FTTx زایکسل با هدف ارائه‌ی راهکارها و معرفی محصولات زایکسل در زمینه‌ی تکنولوژی FTTx  بود.

مهندس عسگری راد، مدیرکل طراحی و بهینه‌سازی شبکه یکی از سخنرانان این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «با توجه به نیاز روزافزون تأمین پهنای باند مشترکین و عدم استفاده بهینه از زوج‌ سیم مسی، ضرورت استفاده از فیبر نوری جهت ارائه‌ی سرویس‌های با پهنای باند بالا با تکنولوژی FTTx و تجهیزات GPON امری اجتناب‌ناپذیر است.»

عسگری راد در این زمینه افزود: «.استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در این زمینه مانند تکنولوژی FTTx در مخابرات ایران در آغاز راه است و چشم‌انداز مخابرات برای ۱۰ سال آینده حرکت کامل از تکنولوژی‌های سیم‌های مسی به این تکنولوژی است.»

همایش تخصصی FTTx زایکسل که برای دومین بار برگزار ‌شد، تلاش دارد تا با معرفی محصولات و راهکارهای جدید، زمینه‌ی استفاده از این تکنولوژی را فراهم آورده و باعث افزایش سطح دانش در مهندسین و متخصصین حوزه‌ مخابراتی شود.

موضوعات محوری همایش:

موضوعات محوری این نشست تخصصی :

  • ارائه راهکارهای تکنولوژی FTTx
  • ارائه راهکارهای تکنولوژی GPON
  • معرفی محصولات زایکسل در زمینه FTTx و GPON
  • ارائه تجربیات زایکسل در اجرا و پیاده‌سازی FTTx در نقاط مختلف دنیا

سخنرانان اصلی همایش:

  • آقای دکتر زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با موضوع امنیت و کیفیت شبکه برای حفظ رضایت مشتریان
  • آقای مهندس عسگری راد مدیرکل طراحی و بهینه‌سازی شبکه شرکت مخابرات ایران با موضوع ارائه چشم‌انداز پروژه FTTx در مخابرات ایران
  • آقای مهندس اشراقی مدیرعامل شرکت مهندسی تدبیرپرداز دلسا با موضوع معرفی و ارائه رزومه شرکت دلسا و همکاری‌های مخابراتی
  • آقای مهندس جِف مدیر محصول FTTx شرکت زایکسل با موضوع معرفی محصولات زایکسل در FTTx و GPON

 

برنامه‌های جانبی:

  • برگزاری گارگاه آموزشی(Workshop) پروژه FTTx با محصولات زایکسل

 

همایش تخصصی FTTx زایکسل، در روز ۲ آبان ۱۳۹۶ در سالن همایش‌های مدیریت صنعتی، سالن پویش در تهران برگزار ‌شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.delsa.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا

شرکت مهندسی تدبیرپرداز دلسا در سال ۱۳۷۹تاسیس شده است و از سال ۱۳۸۶ تا کنون به عنوان نماینده انحصاری زایکسل (ZYXEL) در ایران و خاورمیانه فعالیت می‌کند. دلسا، در حال حاضر علاوه بر برند ZYXEL که نماینده انحصاری آن در ایران می‌باشد، نماینده رسمی MikroTik و DragonWave و NEC نیز است، هم‌چنین از توزیع‌کنندگان اصلی Cisco و hp در ایران محسوب می‌شود. دلسا هم‌­اکنون با توسعه شبکه نمایندگان خود، محصولات و تجهیزات مبتنی بر آخرین فناوری‌های به روز جهان را در سراسر کشور به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]