اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960807265977860

با امضای تفاهم نامه بین روزنامه نسل فردا و خبرگزاری آپا صورت گرفت:

اصفهان و باکو خواهرخوانده رسانه ایی شدند

کد: 13960807265977860

https://goo.gl/pKhHrQ

، (اخبار رسمی): صبح امروز جمعی از عوامل خبرگزاری آپا، آذرپرس با مدیران موسسه‌ی مطبوعاتی نسل فردا در نشستی صمیمانه گفت و گو کردند و فصل جدیدی برای تعامل دو طرف باز شد.

اصفهان و باکو خواهرخوانده رسانه ایی شدند
تفاهم نامه خواهرخواندگی روزنامه نسل فردا و خبرگزاری آپا

ماهر قیزی: همکاری با شما از آن جهت جالب توجه است که شما در یکی از قطب های توریستی ایران فعالیت می کنید

دراین جلسه «وصاله ماهرقیزی» رییس هلدینگ مجموعه خبری آپا، با اظهار خشنودی از این خواهرخواندگی بین دو موسسه‌ی خبری در زمینه‌ی فعالیت خبرگزاری آپا گفت: خبرگزاری آپا از مهم‌ترین خبرگزاری‌های غیردولتی جمهوری آذربایجان است. این خبرگزاری در تاریخ هشتم ژانویه ۲۰۰۴ میلادی مجوز رسمی فعالیت از وزارت دادگستری جمهوری آذربایجان را دریافت کرد.

وی افزود: مطالب مجموعه خبری «آپا» به زبان‌های آذربایجانی، روسی، انگلیسی، عربی و فرانسوی منتشر شده و در نظر دارند که به زودی بخش فارسی خود را نیز راه اندازی کنند.

رییس کل «مجموعه خبری آپا» با اعلام اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ رسانه آذربایجان از خبرهای این خبرگزاری استفاده می‌کنند و در برخی از کشورهای مختلف منطقه و جهان از جمله شهر تهران نمایندگی رسمی دارد، گفت: در حال حاضر ۲۵۰ نفر در مجموعه خبری آپا مشغول به کار هستند و حدود ۲۵ متخصص به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات مردم در شبکه‌های مجازی هستند.

ماهر قیزی در ادامه با اشاره به اینکه هلدینگ آپا هم اکنون یک شبکه تلویزیونی و چند سایت دیگر به زبان‌های روسی و آذربایجانی دارد و در کشورهای ترکیه، گرجستان، فرانسه و آمریکا هم دارای خبرنگار است، گفت: این شرکت هلدینگ خبری به صورت روزانه حدود هزار خبر را به پنج زبان مختلف دنیا منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: شیوه‌ی انتشار اخبار در مجموعه وب‌سایت‌های اصلی هلدینگ آپا به این شکل است که تنها تیتر و بخش کوچکی از ابتدای خبر برای عموم خوانندگان در سایت نمایش داده می‌شود و مخاطبانی که مایل هستند همه‌ی خبر را بخوانند با پرداخت مبالغی مشخص، رمز عبوری دریافت می‌کنند که دسترسی آنها به کل خبر را فراهم می‌کند. مبلغ موردنیاز برای دریافت مجموعه‌ی خبری خروجی‌های خبرگزاری آپا به مدت یکسال برابر با 50هزاردلار است.

وی در مورد تعاملات بین مطبوعات اصفهان با خبرگزاری آپا نیز گفت: بین کشور ما و شما مشترکات فرهنگی بسیاری وجود دارد و اصفهان به عنوان قطب گردشگری برای ما بسیار قابل توجه است.

ماهر قیزی افزود: برای ما همکاری با شرکت شما از آن جهت جالب توجه است که شما در یکی از قطب‌های توریستی ایران فعالیت می‌کنید و در ماه‌های گذشته توریست‌های ایرانی زیادی را دیدیم و خیلی خوشحال هستیم از این موضوع که ایرانی‌ها هر چه بیشتر جمهوری آذربایجان را بشناسند.

رییس کل «مجموعه خبری آپا» معتقد است ملت جمهوری آذربایجان به سفر علاقه‌مند هستند و به خصوص کشور ایران برای ملت آنها کشوری دارای جذابیت‌های بسیاری است؛ اما  در برخی مواقع اطلاع رسانی خوب و کاملی صورت نمی‌گیرد و مردم نمی‌دانند که به کجا سفر کنند تا که خاطرات بهتری داشته باشند؛ بنابراین با همکاری دو جانبه، اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه ایجاد خواهد شد و این مسائل نیز حل می‌شود.

وی گفت: ما در آینده با همکاری متقابل می توانیم با شناساندن جذابیت‌های تفریحی و فرهنگی در زمینه اطلاع رسانی بیشتر و بهتر در شاخه‌های مختلف جذب توریسم گام برداریم.

رییس کل «مجموعه خبری آپا» در پایان اظهار امیدواری کرد که برای هر دو موسسه این تعاملات موثر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مطبوعاتی نسل فردا

نسل فردا در سال 1370 با امتیاز هفته نامه به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی دکتر رضا محزونیه و سردبیری مرضیه ربیعی قدم به عرصه مطبوعات نهاد. از سال 1387 تاکنون نیز با دریافت مجوز پخش سراسری در سراسر کشور توزیع می گردد. این موسسه دارای یک روزنامه سراسری، یک روزنامه استانی، یک هفته نامه سراسری ورزشی، دو ماهنامه گردشگری سپاهان (کوله) در حوزه گردشگری و توریسم؛ زندگی سالم در حوزه پزشکی و پیراپزشکی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها