اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960808266117849

اهدای تندیس حامی سلامت به خانواده کره گیاهی

کد: 13960808266117849

https://goo.gl/JTNNdp

، تهران , (اخبار رسمی): هفته‌ی گذشته وزیر بهداشت با اهدای تندیس حامی سلامت به سیامک ربیعی، عضو هیات مدیره‌ی انجمن کره‌ی گیاهی از تلاش‌های این انجمن برای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت محصولات تقدیر کرد.

اهدای تندیس حامی سلامت به خانواده کره گیاهی
اهدای تندیس حامی سلامت به خانواده کره گیاهی
اهدای تندیس حامی سلامت به خانواده کره گیاهی
اهدای تندیس حامی سلامت به خانواده کره گیاهی

حسن قاضی زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت در مراسم روز جهانی غذا که هفته‌ی گذشته برگزار شد، از انجمن کره‌ی گیاهی ایران به دلیل همراهی و همگامی با سیاست‌های کلان نظام سلامت و وزارت بهداشت در جهت کاهش ایزومر ترانس و اسیدهای چرب اشباع در کره گیاهی تقدیر کرد.

خاطر نشان می‌‌شود، کاهش این موارد در تهیه‌ی محصولات غذایی، ریسک ابتلا به سکته‌ی قلبی و سایر امراض را به شدت کاهش می‌دهد و گویا اهدای این تندیس به انجمن کره‌ی گیاهی ایران هم به دلیل کاهش قابل ملاحظه استفاده از ایزومر ترانس و اسیدهای چرب اشباع در تولید محصولات کره گیاهی بوده است.

گفتنی است اعضای هیات مدیره و به ویژه ریاست هیات مدیره‌ی انجمن کره‌ی گیاهی، مهندس حسن محمد علی‌زاده، طی سال‌های اخیر تلاش‌های جدی و مصرانه‌ای در جهت بهبود کیفیت محصولات و همراهی با سیاست‌های دولت داشته‌اند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مَهگل

شرکت بهینه وزین در سال 1375 تحقیقات اولیه را در زمینه تولید انواع کره گیاهی (مارگارین) در کشور آغاز کرد و برای اولین بار محصولات خود را با نام تجاری (مهگل) در سال 1377 روانه بازار مصرف نمود این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده کره گیاهی در ایران و به عنوان پیشگام و پیشرو در این صنعت نوپا در زمانی نسبتاً کوتاه موفق به بسط و اشاعه فرهنگ مصرف صحیح چربی ها و به ویژه چربی های گیاهی در کشور شده است. شرکت بهینه وزین در ادامه ارائه خدمات جدید به هموطنان عزیز برای نخستین بار در ایران اقدام به تولید خامه قنادی )مینارین) و نیز اسپرید حیوانی نیم چرب با برند تاپ نموده است که در مدت زمانی کوتاه با استقبال کم نظیر مصرف کنندگان در بازار مواجه شده است. این شرکت دارای گواهینامه های بین المللی HACCP و ISO 22000-2005 و ISO 9001-2008 و نیز گواهینامه بین المللی حلال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سلامت و زیبایی