اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960810266457877

در راستای توانمندسازی جامعه و تسهیل در روند آموزش های تخصصی در تمام نقاط کشور

مهاجرت و ارتقاء شغلی با گواهینامه‌های بین‌المللی مرکز توسعه مجازی پارس

کد: 13960810266457877

https://goo.gl/yqMj6E

، اصفهان , (اخبار رسمی): مستند کردن توانایی‌های دانش‌پذیران پارس در قالب گواهینامه و مدارک معتبر کشوری و جهانی با هدف تسهیل مسیر تخصص‌ پروری و دسترسی به موقعیت‌های برتر شغلی، ارزشی است که مرکز آموزش مجازی پارس تحت عنوان ارائه‌ی گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی برای دانش‌پذیران خود فراهم کرده است.

مهاجرت و ارتقاء شغلی با گواهینامه‌های بین‌المللی مرکز توسعه مجازی پارس
ارائه دهنده ی خدمات آموزش مجازی همراه با اعطای مدارک معتبر ملی و بین المللی از 7 کشور دنیا

مدارک ارائه شده از مرکز پارس و مورد تأیید کشورهای آلمان، انگلستان، امریکا، کانادا و سوئیس و بصورت آنلاین و کتبی قابل استعلام هستند. همچنین گواهینامه‌های اختصاصی این مرکز عمدتا مختص مدیران است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز آموزش‌های مجازی پارس؛ عبارت «آموزش مجازی» تنها استعاره‌ای از یک چارچوب معنادار است که در برگیرنده‌ی مفاهیم زیادی مثل آموزش از راه دور، آموزش الکترونیکی، آموزش آنلاین، آموزش تعاملی و آموزش چندرسانه‌‌ای است. محتوایی که از طریق «آموزش مجازی» ارائه می‌شود مجازی نیست! مطالب کاملا واقعی و مطابق با همه‌ی سرفصل‌های دروسِ کلاس‌ها و دوره‌های حضوری است. اگر فرد یا سازمانی خود را شایسته و بایسته ارائه‌ی خدمات آموزش مجازی بداند، ملزم به در نظر داشتن دو پیش‌نیاز مهم است،  تسلط بر مهارت «آموزش» و شناخت کافی از همه‌ی ابزارها و روش‌هایی که در قالب امکانات فناورانه آنها را «مجازی» می‌نامیم.

مرکز توسعه‌ی آموزش مجازی پارس به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزش مجازی و الکترونیکی کشور با مطالعه و نیازسنجی دقیق سرفصل‌های آموزشی تخصصی و تکیه بر توان فنی مهندسی، امکانات فناوری را به خدمت گرفت تا پایه‌گذار ده‌ها دوره‌ی آموزش مجازی شود. این مرکز به لحاظ تعدد دوره‌های آموزشی، تعداد دانش‌پذیران تحت پوشش قرار گرفته، کیفیت و استاندارد بالای آموزش‌ها بارها به عنوان برند برتر آموزشی کشور مورد تأیید و تقدیر معاونت پژوهشی وزارت علوم، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همین‌طور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور قرار گرفته است. مرکز آموزش مجازی پارس به درحال حاضر یکی از مهم‌ترین ارائه دهندگان آموزش‌های ضمن خدمت به سازمان‌های یاد شده است.

مستند کردن توانایی‌های دانش‌پذیران پارس در قالب گواهینامه و مدارک معتبر کشوری و جهانی با هدف تسهیل مسیر تخصص‌پروری و دسترسی به موقعیت‌های برتر شغلی، ارزشی است که این مرکز تحت عنوان ارائه‌ی گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی برای دانش‌پذیران خود فراهم کرده است. گواهینامه‌های ارائه شده این سامانه را می‌توان در سه گروه گواهینامه‌های بین‌المللی، مدارک ملی و کشوری و گواهینامه‌های خاص دسته‌بندی کرد. همچنین پس از طی هر دوره آموزشی گواهی پایان دوره‌ی قابل استعلام به دانش‌پذیر ارائه می‌شود. چنین فرایندی سامانه پارس را متعهد می‌کند تا پیوسته سطح و کیفیت آموزش‌های این مرکز را با توجه به نیازهای بازار کار ارتقاء دهد. از همین‌رو است که بسیاری از سازمان‌های دولتی و شرکت‌های معتبر، مرکز آموزش مجای پارس را به عنوان مرجع آموزش‌های ضمن خدمت پرسنل خود انتخاب کرده‌اند، اعتماد و ارتقاء منابع انسانی این شرکت‌ها از مهم‌ترین سرمایه‌های مجموعه پارس است.

پشت هر مدرک أخذ شده «تخصص» و پیش روی آن «تعهد» است. مدارک بین‌المللی پارس ارائه  شده و مورد تأیید کشورهای آلمان، انگلستان، آمریکا، کانادا و سوئیس و به صورت آنلاین و کتبی قابل استعلام هستند. همچنین گواهینامه‌های اختصاصی این مرکز عمدتا مختص مدیران است، گرایش به دریافت مدارک جهایی توسط مدیران کشور، نشان از تمایل محک خوردن توانایی‌های اجرایی و برنامه‌ریزی در سطوح عالی سازمان‌هاست، طبیعی است که مدارک بین‌المللی بر اساس شایستگی صادر شده و این رغبت نشان از ارتقاء کیفیت بهره‌وری سازمانی است. مجموعه‌ی پارس آماده است دوره‌ها و آموزش‌های مختص هر مدرک را به سازمان و شرکت‌ها نیز ارائه کند.

مدارک اختصاصی بین‌المللی مرکز شامل: جایزه‌ی مدیریت آلمان، جایزه‌ی پرستیژ مدیریت TNRS آمریکا،  گواهینامه‌ی TNRS VIP آمریکا و گواهینامه‌ی Europe CIP اروپا است. دریافت هر یک از مدارک فوق به استثناء جایزه‌ی مدریت آلمان مستلزم گذراندن دوره‌های پارس است. برای دریافت جایزه‌ی مدیریت آلمان نیاز است که پس از تماس با همکاران ما در پارس، پیشینه‌کاری، مدارک تحصیلی و همین‌طور حکم مدیریت خودتان را ارسال کنید تا پس از بررسی و ارزیابی مدارک جایزه صادر و ارسال شود. رزومه‌ی ارسال شده باید به زبان انگلیسی و حداقل دارای سه سال سابقه مدیریتی باشد.

گواهینامه‌های ملی و کشوری پارس شامل انواع مدارک تأیید تخصص مخصوص کارکنان دولت در سطوح مختلف و گواهینامه‌های درون‌سازمانی و مهارت مخصوص شرکت‌ها است. مرکز توسعه‌ی آموزش مجازی پارس در طی 14 سال فعالیت خود در مجموع 120 گواهینامه‌ی مهارتی و تخصصی قابل استعلام ارائه کرده است. هر شرکت یا سازمانی که نیازمند آموزش مستقیم پرسنل یا ارائه‌ی مهارت‌های تخصصی ضمن خدمت یا قبل از استخدام است می‌تواند با مرکز پارس تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کرده تا علاوه بر استفاده از تخفیف ویژه از تعامل دوطرفه فرهنگی تجاری این مرکز بهره‌مند شود.

مرکز آموزش مجازی پارس  توسط جناب دکتر میثم شکری‌ساز پایه‌گذاری شده است. تجربه‌ی سال‌ها فعالیت آموزشی تخصصی در سطح هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر، استفاد از الگوی دانشگاه معتبر  اشتنبایس برلین کشور آلمان و همچنین تحقیقات و پایان‌نامه‌ صورت گرفته در مورد آموزش مجازی، مجموعه‌ی پارس را به یکی از باکیفیت‌ترین سامانه‌های آموزش آنلاین تبدیل کرده است. ماحصل 14 سال تلاش این مرکز بیش از 250 هزار آموزش‌پذیر در سطوح عالی شغلی و مهارتی است که بسیاری از آنها خود مدیر یا مالک کسب و کارهای موفقی شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پارس پندار نهاد

مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس ، برند برتر آموزش الکترونیکی کل کشور از حیث تعداد دانش پذیران ، تعداد محتوای آموزشی ، تقدیرنامه ها و مجوزات متعدد می باشد. این مرکز به عنوان دستاورد برگزیده آموزش الکترونیکی کشور مورد تقدیر معاونت پژوهشی وزارت علوم قرار گرفته و مجری طرح آموزش ده هزار دفتر ICT روستایی در کل کشور با رونمایی ریاست محترم جمهور ، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است . آموزش مجازی پارس ، یک برند و افتخار ملی و محل فوق العاده ای برای سرمایه گذاری آموزشی شماست!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]