اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960811266497881

صنایع کریستال «تک» رقیبی تازه نفس در بسته بندی ارائه داد

آغاز عرضه و فروش ظرف کریستال سی گل از اردیبهشت ماه

کد: 13960811266497881

https://goo.gl/WTtsvS

، مشهد , (اخبار رسمی): تولید کننده‌ی فعال عرصه بسته بندی کشور، ظروف کریستال زعفران را با امکان طراحی جدید از اردیبهشت ماه  به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش ظرف کریستال سی گل از اردیبهشت ماه
آغاز عرضه و فروش ظرف کریستال سی گل از اردیبهشت ماه

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی صنایع کریستال تک؛ از  اردیبهشت ماه عرضه ظروف کریستال زعفران سی‌گل در مشهد آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از ظروف بسته‌بندی زعفران هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون زیبایی و طراحی چشمگیر را دارند.

مسعود عباسی، مدیرعامل صنایع کریستال تک با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه‌ی ماه ها تلاش بوده و برای تولید این محصول از اواسط سال گذشته کار آغاز شده و هم اکنون  ظرف کریستال سی‌گل  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: طراحی بدنه‌ی این محصول به نوعی است که ویژگی بزرگنمایی محصول داخلش را دارد. این محصول در سه اندازه مختلف تولید می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت صنایع کریستال تک به نشانی www.takcrystal.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع کریستال تک

شرکت صنایع کریستال تک به عنوان اولین واحد تولید کننده ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار و همچنین ظروف بسته بندی فلزی با طرحهای خاتم و طرحهای متنوع دیگر با بیش از ۲۰ سال تجربه علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی، کشورهای مجاور را نیز تحت پوشش صادرات خود قرار داده است. این واحد به عنوان واحد نمونه با افزودن خدمات جانبی از جمله چاپ طلاکوب و تامپو توسط سیستمهای تمام اتوماتیک توانسته سفارشات مشتریان را سریع و کوتاه و با بهترین کیفیت و قیمت اجرا، و تقدیم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]