اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960814266747800

باشگاه ورزشی با فناوری کشور اتریش

سه شعبه‌ی باشگاه ورزشی هایپوکسی در تهران

کد: 13960814266747800

https://goo.gl/FpG9tf

، تهران , (اخبار رسمی): هایپوکسی یک باشگاه ورزشی بین‌المللی با فن‌آوری کشور اتریش است که در زمینه‌ی لاغری و تناسب اندام فعالیت می‌کند. نخستین شعبه‌ی این برند در سال 1389 در تهران افتتاح شد. در حال حاضر هایپوکسی دارای سه شعبه است که همگی در شهر تهران قرار دارند.

اولین شعبه از باشگاه ورزشی هایپوکسی در سال 1389 در تهران تاسیس شد.
دستگاه های لاغری و تناسب اندام باشگاه هایپوکسی

هایپوکسی یک باشگاه ورزشی بین المللی با فناوری کشور اتریش است و در بیش از 50 کشور دنیا شعبه دارد.

به گزارش "اسلیم فکتوری" نماینده رسمی "هایپوکسی" در ایران؛ با افتتاح شعبه‌ی الهیه، شمار شعب این مجموعه در ایران پس از نیاوران و شهرک غرب به سه باشگاه رسید. شعبه‌ی الهیه چندی پیش در مراسمی دیدنی افتتاح شد؛ به طوری که خبر افتتاح آن در سایت رسمی هایپوکسی، بازتاب پیدا کرد.

هایپوکسی یک باشگاه ورزشی بین المللی با فناوری کشور اتریش است که ایده‌ی تاسیس آن اولین بار در سال 1997 توسط دکتر "نوربرت ایگر" مطرح شده بود. هم اکنون هایپوکسی در بیش از 50 کشور دنیا شعبه دارد.

مجموعه‌ی هایپوکسی در صدد برآوردن تمامی نیازهای مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود است. به این خاطر در این مجموعه افراد کاملا تحت مراقبت‌های لاغری هستند.

بخش لاغری و تناسب اندام هایپوکسی، با دارا بودن تجهیزات کامل دستگاه های چربی سوز، این امکان را فراهم آورده است تا افراد را به اندام ایده آل خـود برسانـد. روش این مجمـوعه تمرکز  روی قسمت‌های دارای چربی‌های سر‌سخت است. با این روش افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با حداقل زحمت به حداکثر نتیجه‌ی دلخواه خود می‌رسند.

در بخش ماساژ هایپوکسی، افراد می‌توانند روند کاهش وزن و جوانسازی پوست خود را با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ماساژورها سرعت بخشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپوکسی

شرکت "اسلیم فکتوری" نماینده ی رسمی "هایپوکسی" در ایران است. هایپوکسی یک باشگاه ورزشی بین المللی با فن آوری کشور اتریش است که در زمینه ی لاغری و تناسب اندام فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مکان‌های ورزشی | باشگاه‌ها