اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960814266907818

سامانه جامع نیازمندی های آنلاین «پل چوبی» راه اندازی شد

کد: 13960814266907818

https://goo.gl/Bsxt79

، اصفهان , (اخبار رسمی): از این پس می‌توانید با مراجعه به وب سایت پل چوبی (polchoobi.ir) ، در عرض کمتر از چند ثانیه آگهی مورد نظر خود را به صورت رایگان ثبت و منتشر کنید.

سامانه جامع نیازمندی های آنلاین راه اندازی شد
بانک نیازمندیهای آنلاین

به گزارش روابط عمومی وب سایت پل چوبی؛ در حال حاضر کلیه‌ی آگهی‌های منتشر شده در وب سایت پل چوبی در قالب موضوعات زیر به نمایش گذاشته می‌شوند:

  1. نیازمندی‌ها
  2. بازارچه
  3. مشاغل (در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال است)

نیازمندی‌ها

آگهی‌هایی با موضوعات استخدام وکاریابی، خرید و فروش ملک، راهنمای تورهای مسافرتی و واگذاری امتیازات و نمایندگی‌ها در این دسته قرار می‌گیرند. در حال حاضر آگهی‌های این بخش به دو صورت رایگان و ویژه قابل نمایش هستند. آگهی‌های ویژه دارای ظاهری متفاوت نسبت به آگهی‌های رایگان هستند و بازخورد مناسب‌تری نسبت به آگهی‌های رایگان دارند. برای مشاهده چند نمونه از این آگهی‌ها می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

بازارچه ــ خرید و فروش کالا

این بخش جهت فروش کالا در نظر گرفته شده است. کسانی که به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام به فروش کالا می‌کنند، می‌توانند کالای خود را در این بخش معرفی و اقدام به فروش آن کنند. بازارچه مختص به شهر خاصی نیست و آگهی‌های این بخش در تمامی‌ شهرها نمایش داده می‌شود. در حال حاضر فقط امکان نمایش تصویر در این بخش وجود دارد؛ به همین جهت شما می‌توانید کلیه‌ی اطلاعات خود از جمله تصویر کالا ،قیمت و اطلاعات تماس خود را در قالب یک تصویر به نمایش بگذارید. برای مشاهده‌ی چند نمونه از این آگهی‌ها می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

مشاغل

این بخش جهت معرفی مشاغل و خدمات در نظر گرفته شده است. کاربران گرامی‌ می‌توانند اطلاعات کار و حرفه‌ی خود از جمله شماره تماس، آدرس محل مورد نظر و... را در قالب تصویر به نمایش بگذارند. برای مشاهده چند نمونه از این آگهی‌ها می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

وب سایت پل چوبی تابع قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران است و از انتشار کلیه‌ی آگهی‌های مغایر با این قوانین معذور است.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید : polchoobi.ir@

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پل چوبی

سامانه جامع نیازمندیهای آنلاین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]