اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960815267007895

با هدف ارتقا و افزودن امکانات بیشتر انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی وبسایت سامانه مترجمان 

کد: 13960815267007895

https://goo.gl/WUgiBb

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به نیازهای موجود در حوزه‌ی ترجمه، وب سایت جدید سامانه مترجمان  از  ۱ آذر ۹۶ به روزرسانی شده و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره جدید آغاز کرده است.

ارتقا و بهینه سازی وبسایت سامانه مترجمان 
ارتقا و بهینه سازی وبسایت سامانه مترجمان 

در به روز رسانی جدید وبسایت سامانه مترجمان بخش‌های خدمات ترجمه، فروشگاه اینترنتی و آموزش آنلاین به فهرست امکانات وبسایت اضافه و جستجو در بزرگترین بانک اطلاعاتی مترجمان برای مخاطبان میسر شده است

به گزارش روابط عمومی موسسه ترجمان هفت اقلیم سخن وبسایت سامانه مترجمان؛ فعال در حوزه‌ی ترجمه، در تاریخ ۱ آذر ۹۶ به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس  http://motarjeman.org در دسترس مترجمان، علاقه‌مندان به ترجمه و کارفرمایان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات ترجمه، فروشگاه اینترنتی و آموزش آنلاین به فهرست امکانات وبسایت اضافه و جستجو در بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی مترجمان برای مخاطبان میسر شده است.

کاوان بشیری مدیر مسئول وبسایت سامانه مترجمان با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مترجمان و کارفرمایان و ارتقای سطح کیفی خدمات در این به روز رسانی مد نظر قرار گرفته است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین خط‌مشی‌های سامانه مترجمان برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال افزودن امکانات دیگر به مجموعه و راه اندازی وبسایت‌های تخصصی دیگر در حوزه ترجمه هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه مترجمان

مؤسسه ترجمان هفت اقلیم سخن در سال ۱۳۹۵ با هدف رفع مشکلات موجود در حرفه مترجمی، رتبه‌بندی و ارتقاء جایگاه مترجمان، تشکیل تیم‌های تخصصی ترجمه، جهت‌دهی و بهبود وضعیت ترجمه، استانداردسازی حرفه مترجمی، ارائه دوره‌های آموزشی مناسب، فراهم نمودن ابزارها و منابع مورد نیاز و ارائه انواع خدمات ترجمه بصورت مدرن و حرفه‌ای، فعالیت خود را آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه