اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960816267087853

جشنواره پاییزی فروش خودرو در «پرشین پارس» آغاز شد +جزییات

کد: 13960816267087853

https://goo.gl/KQZ8JW

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پرشین پارس؛ بزرگترین شبکه‌ی فروش خودرو در پایتخت همزمان با آغاز فصل پاییز اقدام به برگزاری جشنواره‌ی فروش ویژه خودروهای وارداتی کرده است.

جشنواره پاییزی فروش خودرو در «پرشین پارس» آغاز شد +جزییات
جشنواره پاییزی فروش خودرو در «پرشین پارس» آغاز شد +جزییات

جشنواره‌ی پاییزی فروش خودروی شرکت پرشین پارس تا 30 آذر ادامه خواهد داشت. این جشنواره توسط پرشین پارس با ۱۵ سال سابقه در حوزه خودروهای خارجی و مجموعه‌ای از نمایندگی‌های مجاز فروش خودرو برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری صبحانه با خبر؛ شرکت پرشین پارس  جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی پاییزی خودروهای وارداتی از جمله خودروهای محبوبی مانند سانتافه، توسان، اکسنت، النترا، کیا سراتو و سورنتو و نیز سایر محصولات خودروسازهای خارجی مورد پسند مشتریان ایرانی شامل برندهای لکسوس، مرسدس بنز و بی‌ام‌دبلیو را آغاز کرده است.

این جشنواره که از روز 15 آبان آغاز و تا 30 آذرماه ادامه خواهد داشت توسط پرشین پارس به عنوان یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه خودروهای خارجی با 15 سال قدمت و مجموعه‌ای از نمایندگی‌های مجاز فروش خودرو برگزار می‌شود. تسهیلات و شرایط ویژه‌‌ای که برای مشتریان این جشنواره در نظر گرفته شده است، به شرح زیر است:

  • خدمات ویژه به خریداران: علاوه بر خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای، تخصصی و فنی به مشتریان، حمل خودرو تا محل شماره‌گذاری و همچنین شماره‌گذاری خودرو، خدمات ویژه‌ای چون پرداخت ۸۰ درصد از هزینه‌ی بیمه‌ی بدنه خودروهای فروخته شده و بیمه‌ی شخص ثالث خودرو به صورت رایگان از دیگر تعهدات پرشین پارس به مشتریان خود در این جشنواره خواهد بود.
  •  تحویل به موقع و قیمت قطعی: با توجه به نوسان قیمت ارز و تلاش برخی شرکت‌‌های متفرقه برای سودجویی از تلاطم‌‌های ارزی در بخش فروش خودروهای خارجی، پرشین پارس با تضمین دو وعده‌ی فوق، تلاش می‌‌کند رضایت کامل مشتریان را در این جشنواره کسب کند؛ لذا در راستای کسب این رضایتمندی در این جشنواره اقدام به فروش خودرو با قیمت‌های سال ۹۵ کرده است.
  •  فروش اقساطی: با توجه به قراردادهای شرکت پرشین پارس با خوشنام‌ترین شرکت‌های لیزینگ، امکان خرید اقساطی نیز برای مشتریان فراهم بوده و خودروها در اسرع وقت تحویل خواهد شد.  
  • تسهیلات و تخفیف ویژه به والدین دارای دانش آموزان یا دانشجویان: با توجه به آغاز سال تحصیلی، خانواده‌هایی که دانش آموز یا دانشجو دارند، با ارائه مدارک مرتبط، از تخفیف ویژه در خرید نقدی و تسهیلات مناسب در طرح‌‌های ویژه پرشین پارس بهره‌مند خواهند شد.

شایان ذکر است پرشین پارس با بهره گیری از کارکنانی مجرب، اقدام به پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد بین المللی ISO9001:2008  و سیستم پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2012 و سیستم پاسخگویی به شکایات مشتریان ISO 10002:2004 کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «پاییزی» و استفاده از تسهیلات خرید سریع، تحویل به موقع با اطمینان از قیمت مناسب فروش، می‌توانند علاوه بر مراجعه به وب‌سایت www.persianpars.com و استفاده از مشاوره آنلاین و یا با شماره تلفن‌های 22350011، 44955721،88202850، 22564476 تماس حاصل نمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرشین پارس

شرکت آرمان پرشین پارس سهامی خاص با کد ثبت 268536، فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است این مجموعه در حال حاضر عضو رسمی اتحادیه فروشندگان خودرو با کد صنفی 0335872356 و عاملیت مجاز برندهای بزرگ خودرویی دنیا و همچنین طرف قرارداد با لیزینگ های تحت نظارت بانک مرکزی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]