اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960816267237887

چهار مردی که دنیای مد را دگرگون کردند

کد: 13960816267237887

https://goo.gl/kebM1k

، تهران , (اخبار رسمی): در صنعت مد مشاغل زیادی وجود دارد که هریک سختی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند. میدوریا چند تن از معروف‌ترین عکاسان مد که تاثیر هر یک در پیشرفت این رشته انکار ناپذیر است را به شما معرفی می‌کند.

چهار مردی که دنیای مد را دگرگون کردند
این چهار نفر دنیای مد را تکان دادند!

عکاسی مد مستلزم این است که فرد علاوه بر مهارت و تجربه در کار خود از اخبار، اتفاقات، مدل‌ها و بازیگران، برندها و ترندهای روز دنیا مطلع باشد

به گزارش میدوریا؛ عکاسی مد و فشن مستلزم این است که فرد علاوه بر مهارت و تجربه در کار خود از اخبار، اتفاقات، مدل‌ها و بازیگران، برندها و ترندهای روز دنیا مطلع باشد. معمولا برای عکاسی کردن تیم خوبی متشکل از میکاپ آرتیست‌ها و استایلیست‌ها، عکاسان را همراهی می‌کنند تا صحنه و تصویر نهایی که در ذهن عکاس است در مقابل لنز دوربین نقش ببند. افراد زیادی هم در این حرفه هستند که میدوریا چند تن از معروفترین آنها را معرفی خواهد کرد.

 

پاتریک دمارچلیر
 Patrick Demarchelier
مطمئنا پاتریک دمارچلیر 74 ساله، از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عکاسان دنیای فشن است. او متولد فرانسه است، مهد دنیای مد. از سال ۱۹۷۵ تاکنون در شهر نیویورک سکونت دارد. در سابقه کاری او لیست بلندی از مجله‌ها‌، کمپین‌های تبلیغاتی برند‌های معروفی از جمله Dior، versace و...، مدل‌ها، استایلیست‌ها و بازیگر‌های مطرح قرار دارد.

 

پیتر لیندبرگ
Peter Lindbergh

این عکاس ۷۲ ساله آلمانی تبار با عکس‌های سیاه و سفیدش مطرح شد و به شهرت رسید. همانند پاتریک، پیتر نیز تصاویر فوق‌العاده‌ای برای مجلات و کمپین‌های تبلیغاتی ثبت کرد. او عکس‌های سیاه و سفید را به عکس‌های رنگی ترجیح می‌دهد؛ زیرا اعتقاد دارد که آنها به واقعیت نزدیک‌تر هستند.

 

هر روز در اینستاگرام میدوریا با روش‌های ساخت استایل و نکات مفید در دنیای مد همراه باشید:

صفحه اینستاگرام میدوریا

 

بیل کانینگهام
Bill Cunningham

بیل کانینگهام در  سال 2016 و در حالی که  87 سال سن داشت از دنیا رفت. او یکی از بزرگ‌ترین عکاسان در دنیای مد به حساب می‌آید. او از سال ۱۹۷۰ مد و فشن زنان را در خیابان عکاسی کرد و در نیویورک تایمز به نمایش گذاشت. نکته جالبی که درباره‌ی او وجود داشت این بود که همیشه با یک ژاکت آبی در خیابان دیده می‌شد که با یک دوربین نیکون و یک لنز پرایم ۳۵ میلی‌متری سرگرم عکاسی بود. درباره او گفته می‌شود:
بیش از هر کسی در شهر، بیل بیشترین عکس‌ را از تاریخ بصری خیابان‌های نیویورک به ثبت رسانده است. کارهای او به تنهایی گویای فشن و مد رایج در سبک زندگی شهروندان نیویورک است.

 

ماریو سورنتی
Mario Sorrenti

عکاس ۴۵ ساله ایتالیایی در حال حاضر ساکن نیویورک است. او برای مجله‌های ووگ و بازار، تصاویر زیادی را ثبت کرده است. همچنین برای برند‌هایی نظیر calvin klein هم کمپین‌های تبلیغاتی متعددی را با حضور Kate Moss به سرانجام رساند. برادر او نیز عکاس شناخته شده‌ای بود که به دلیل مصرف مواد از دنیا رفت. کارهای ماریو به نوعی در تضاد با عکاسانی که در بالا به معرفی آنها پرداختیم است. او از رنگ‌های جیغ و زنده در تصاویر خود استفاده می‌کند. او را با جسارتش در عکاسی می‌شناسند.


برای اطلاعات بیشتر و مطالب بیشتر راجع به دنیای مد و فشن به کانال تلگرام میدوریا بپیوندید:
MidoriaStyle

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میدوریا

مد را می‌شود خرید،اما استایل را باید تصاحب کرد! میدوریا از کلمه میدوری بمعنای سبز گرفته شده ! البته به زبان ژاپنی ! میدوریا فقط یک رسانه نمایشی نیست بلکه در نظر دارد تکنیک ها ،روش ها و استایل هاى مختلف رو براتون معرفى کنه؛ راهنماییتون کنه تا بتونین استایل خودتون و سبک لباس پوشیدنتون رو بسازید، البته روانشناسى رنگ ها در پوشش و اعلام مدل هاى روز فعالیت هاى دیگر میدوریاست!با ما همراه باشید و مارو معرفى کنید تا شگفت زدتون کنیم...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

هنرهای تجسمی | مد و لباس