اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960818267477916

گرمای لذت بخش در زمستان با آتروپات گرمایی

کد: 13960818267477916

https://goo.gl/yDGb4B

، تهران , (اخبار رسمی): آتروپات گرمایی برای تمام اعضای بدن (کمر، زانو، شانه، گردن، دست و...) تولید شده است و قابلیت شارژ دارد. این وسیله به شکل‌های مختلف می‌تواند تمام اعضای حساس به سرمای بدن شما را پوشش دهد و از بیماری‌های ناشی از سرما جلوگیری کند.

گرمای لذت بخش در زمستان با آتروپات گرمایی
گرمای لذت بخش در زمستان با آتروپات گرمایی

آتروپات جیبی جهت گرم نگهداشتن دست‌ها در زمستان/ آتروپات زانویی برای کاهش زانو درد/ آتروپات کمری برای درمان کمردرد/ آتروپات شانه و گردن، برای درمان و تسکین درد شانه و گردن

زمستان زیبا اما سرد و طاقت فرسا است. رنج بردن از سوز سرما و بیماری‌های مختلف ناشی از سرما همه‌ی ما را می آزارد. مخصوصا پدر و مادرها و کودکان که بدنشان در برابر بیماری‌ها و سرما مقاومت کمتری دارد. شما با محصولات گرمایی آتروپات از سایت aryianteb.com می‌توانید با بهره‌بردن از زیبایی زمستان همیشه گرم بمانید.

 

روش استفاده

آتروپات محصولی است که علاوه بر داشتن کاربردهای متنوع ، ظاهر و فرآیند رهایش گرمای جذابی دارد. مواد داخل آتروپات این توانایی را دارد که در زمان دلخواه، با فشار دادن سکه‌ی داخل آن، طی فرآیندی جالب گرما آزاد کنند. گرمای آزاد شده باعث می‌شود بسته تا حدود 55 درجه‌ی سانتیگراد گرم شود و از آن می‌توان برای گرم شدن یا مصارف طبی استفاده کرد. این محصول را می توان بارها و بارها شارژ نمود ومجددا مورد استفاده قرار داد.

 

موارد استفاده
مصرف درمانی یا تسکین دردهای مختلف مانند:
درد مفاصل‌، سیاتیک‌، قاعدگی‌، عضلات‌، سینوزیت‌، کف‌پا

 

مدل‌های مختلف آتروپات

  • آتروپات جیبی: جهت گرم نگهداشتن دست‌ها در زمستان
  • آتروپات زانویی: برای کاهش زانو درد
  • آتروپات کمری: برای درمان کمردرد
  • آتروپات شانه و گردن: برای درمان و تسکین درد شانه و گردن
  • آتروپات بازویی و مچی

 

روش استفاده و فعال نمودن مجدد

با فشار دادن و برگرداندن گودی فعال کننده‌ی فلزی داخل آتروپات به سمت مخالف، آتروپات شروع به گرم شدن می‌کند. مالش آتروپات در ابتدای گرم شدن باعث نرم شدن آن می‌شود. به تدریج بسته در هر شکلی باشد، به همان حالت سفت خواهد شد.


شارژ مجدد بسته:
بسته را برای 10 دقیقه در ظرف آبی که جوشیده و شعله‌ی زیر آن روشن است قرار دهید تا هیچ ذره بلوری در آن باقی نماند. دقت کنید حتما باید شعله‌ی زیر بسته روشن باشد.

 

مزایای آتروپات:

امکان استفاده از گرمای بسته در زمان دلخواه (به عنوان مثال: کوهستان یا کلاس درس) و با فشار سکه‌ی داخل بسته وجود دارد. پس از هر بار استفاده می‌توان بسته را در آب جوش قرار داد تا به حالت اول خود بازگردد.

 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت آریان طب به نشانی www.aryianteb.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریان طب پگاه

آریان طب پگاه با سابقه 20 ساله در عرضه محصولات و سرویس های بهداشتی و درمانی و پزشکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی