اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960819267557892

 جشنواره ی فروش پاییزه ی کتابانه به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود

تخفیف‌ ۱۰ تا ۳۰ درصدی درصدی کتابانه

کد: 13960819267557892

https://goo.gl/EeUPTd

، تهران , (اخبار رسمی):  طرح پاییزه‌ی کتابانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از چهارشنبه ۲۴ آبان ماه آغاز و تا پنجشنبه ۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌۱۰ تا ۳۰ درصدی درصدی کتابانه
تخفیف‌ ۱۰ تا ۳۰ درصدی درصدی کتابانه

جشنواره‌ی فروش پاییزه کتابانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فروشگاه آنلاین کتابانه؛ جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه‌ی محصولات این موسسه با عنوان جشنواره فروش پاییزه کتابانه به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی و در دوره زمانی ۹ روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کتاب‌های کودک و نوجوان، عمومی، زبان خارجه، کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، لوازم آموزشی و بازی فکری را از طریق وب سایت کتابانه به آدرس : ketabaneh.com و با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

مرتضی محرابی، مدیرعامل فروشگاه آنلاین کتابانه مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌ی زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات موسسه فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: تخفیف این دوره‌ی کتابانه برای بخش های مختلف محصولات متفاوت است. تخفیف‌ها برای کتاب‌های زبان خارجه ۲۰ تا ۳۰ درصد، کتاب‌های کودک و نوجوان ۲۰ درصد، کتاب‌های عمومی ۱۵ درصد، کتاب‌های کمک درسی و کنکوری ۲۰ درصد، کتاب‌های دانشگاهی ۱۰ درصد، لوازم آموزشی و بازی‌های فکری ۲۰ درضصد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتابانه

کتابانه با مدیریت مرتضی محرابی سعی کرده است به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی در فضای مجازی به کمتر کردن فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان کمک کند و مشتریان را به‌راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | حراج و تخفیف