اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960820267787824

محصول جدید رهرو تشریفات جام رونمایی شد:

نت سی رقیب ایرانی و تازه نفس بازار حمل و نقل مسافر

کد: 13960820267787824

https://goo.gl/5jRb3w

، تهران , (اخبار رسمی): محصول جدید رهرو تشریفات جام با نام اپلیکیشن درخواست خودرو نت سی در تهران رونمایی و به بازار عرضه شد.

نتسی رقیب ایرانی و تازه نفس بازار حمل و نقل مسافر
نت سی رقیب ایرانی و تازه نفس بازار حمل و نقل مسافر

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی رهرو تشریفات جام؛ ۱ مهرماه ۱۳۹۶ تهران میزبان رونمایی از نت سی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه‌ی حمل و نقل  ارائه شده است با نیاز سنجی بازار توانسته است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر اختفای کامل شماره‌ی تماس مسافر و تماس رایگان را ارائه کند. این خدمت تازه امنیت را برای کاربران فراهم خواهد کرد. بر پایه این اطلاع، نت سی دارای محاسنی مانند قیمت مناسب و امنیت است و می‌تواند باعث راحتی و صرفه جویی شود.

محمود راستکار، مدیرعامل رهرو تشریفات جام تولید این محصول را نتیجه ۱۸ ماه کار مداوم در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق، توسعه و بومی سازی برای تولید این محصول از نیمه‌ی اول سال ۱۳۹۵ آغاز شد و سرانجام این محصول امسال آماده‌ی رونمایی شد. وی ادامه داد: اپلیکیشن درخواست خودرو نت سی بعد از افتتاح در تهران به زودی در دیگر شهرهای کشور نیز رونمایی خواهد شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نت سی

شرکت رهرو تشریفات جام (netC) دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید؟ نت سی را از دست ندهید. با اپلیکیشن نت سی شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت زنده می‌بینید. فقط کافیست مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست نت سی دهید تا نزدیک‌ترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می‌توانید هزینه سفر خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]