اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960821267867930

با هدف دسترسی سریع و به صرفه محصولات فرهنگی جدید:

سایت ابرمارکت رونمایی شد

کد: 13960821267867930

https://goo.gl/hGK5MK

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): با هدف دسترسی سریع و با صرفه به محصولات نرم افزاری جدید و همچنین دسترسی به محصولات با کیفیت، از سایت ابرمارکت به آدرس http://abrmarket.ir در 15 آذرماه 1396 رونمایی شد.

ابر مارکت با هدف ارائه‌ی جدیدترین نرم‌افزارها، پکیج‌های نرم‌افزاری موجود، بازی‌های رایانه‌ای، کنسولی و همچنین دسترسی به محصولات با کیفیت و جدید از بهترین برندها با قیمت های رقابتی افتتاح شد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ابرمارکت؛ سایت http://abrmarket.ir که یک سایت فروش نرم‌افزار، بازی و پکیج‌های آموزشی است با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تا دسترسی سریع و با صرفه به محصولات نرم افزاری با کیفیت و جدید را تسهیل کند.

فرشاد بهرام پوری، مدیریت ابرمارکت در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: این فروشگاه برای ارائه‌ی جدیدترین نرم‌افزارها و پکیج‌های نرم‌افزاری موجود، بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی راه اندازی شده است. هدف ما  ارائه‌ی بهترین و با کیفیت‌ترین پکیج‌ها با مناسب‌ترین قیمت‌ است.

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: . در این فروشگاه اینترنتی سعی شده است تا آخرین محصولات برای عموم مردم مهیا شود.  تمام سعی ما ارائه‌ی بهترین محصولات از  بهترین برندها بوده است.

برخی امکانات و خدمات سایت ابرمارکت:

ابرمارکت، با هدف دسترسی سریع و با صرفه به محصولات نرم‌افزاری جدید و با کیفیت، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • خرید محصولات با تمامی‌کارت‌های عضو شبکه شتاب
  • ارسال رایگان برای خرید‌های بیش از 100 هزار تومان 
  • دسترسی به جدیدترین محصولات
  • همکاری با بهترین برندها

 

گفتنی است ابرمارکت، به مناسبت این رونمایی، اقدام به عرضه‌ی محصولات خود با یک تخفیف استثنایی تا پایان آبان کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ابرمارکت به آدرس http://abrmarket.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرمارکت

ابرمارکت، با هدف دسترسی سریع و با صرفه به نرم افزارها و پکیج های نرم افزارهای موجود و بازیهای رایانه ای و کنسولی جدید و همچنین دسترسی به محصولات با کیفیت، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند: خرید محصولات با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب ارسال رایگان برای خرید های بیش از 100 هزار تومان  دسترسی به جدیدترین محصولات همکاری با بهترین برندها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]