اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960824268337524

 جمعه‌ ی شکلاتی به مناسبت جمعه‌ ی سیاه برگزار می‌شود

تخفیف‌ 30 درصدی شکلات و تنقلات از سوم آذر ماه 96

کد: 13960824268337524

https://goo.gl/L4uAU2

، تهران , (اخبار رسمی):  جمعه‌ی شکلاتی به مناسبت جمعه‌ی سیاه (black friday) در سراسر دنیا از ۳ آذر ماه 96 آغاز خواهد شد و تا 4 آذرماه ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌ 30 درصدی شکلات و تنقلات از سوم آذر ماه 96
تخفیف‌ 30 درصدی شکلات و تنقلات از سوم آذر ماه 96

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی گالری شکلات؛ جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه‌ی محصولات این شرکت با عنوان جشنواره‌ی جمعه شکلاتی در ۳ آذر به مدت ۲ روز  برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند شکلات و تنقلات را از طریق سایت www.vbshop.ir و مجموعه‌ی فروشگاه‌های گالری شکلات و با ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

محمد فرهانی، مدیرعامل شرکت گالری شکلات مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌ی زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه‌ی اقشار از محصولات این مجموعه فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: همواره بازارهای مختلف ایران نشان داده‌اند که کشورمان پتانسیل بالایی را برای جریاناتی مانند جمعه‌ی سیاه دارند. گالری شکلات نیز هم‌زمان با این رویداد برای اولین‌بار در ایران بزرگترین حراج آنلاین شکلات و تنقلات را برگزار می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گالری شکلات

تخصصی ترین مجموعه پخش و فروش محصولات غذایی وارداتی لوکس.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]