اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960824268397897

با هدف ارائه خدمات آنلاین در حوزه‌ی خدمات حقوقی:

رونمایی از سایت موسسه حقوقی نگاه نو

کد: 13960824268397897

https://goo.gl/ZexSZs

، تهران , (اخبار رسمی): سایت موسسه‌ی حقوقی نگاه نو به آدرس Negaheno.ir در 15 آبان 1936 با هدف ارائه‌ی آنلاین خدمات و معرفی خدمات موسسه رونمایی شد.

رونمایی از سایت موسسه حقوقی نگاه نو با هدف ارائه بر خط (آنلاین) خدمات
صفحه اصلی وب سایت موسسه حقوقی نگاه نو

در این تارنما بخشی را جهت ارائه خدمات آنلاین در نظر گرفتیم تا با سهولت بیشتری به سوالات مشتریان پاسخ داده و مشتریان بدون مراجعه‌ی حضوری و رفت آمد در ترافیک شهری خدمات را دریافت کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از موسسه‌ی حقوقی نگاه نو، سایت Negaheno.ir که یک سایت ثبتی و حقوقی است با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه‌ی بر خط (آنلاین) خدمات و معرفی خدمات موسسه را تسهیل کند.

سیده مریم تقی زاده، مدیر عامل موسسه‌ی حقوقی نگاه نو در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: با توجه به آنلاین شدن بیشتر سامانه‌های دولتی و خصوصی بزرگ و کوچک نبود یک وب‌سایت برای یک موسسه در این زمانه می‌تواند باعث دور شدن از بازار هدف شده و کمرنگ شدن نام تجاری آن موسسه را در پی خواهد داشت، از این رو از اهداف اصلی خود دانستیم که وب‌سایتی با امکانات کامل و ویژه راه اندازی کنیم.

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: در این تارنما علاوه بر معرفی خدمات خود، بخشی را جهت ارائه‌ی خدمات آنلاین در نظر گرفتیم تا با سهولت بیشتری به سوالات مشتریان پاسخ دهیم. مشتریان جهت صرفه‌جویی در وقت به صورت آنلاین در این وب سایت می‌توانند خدمات درخواستی خود را انتخاب کنند و بدون مراجعه حضوری و رفت آمد در ترافیک شهری خدمات خود را دریافت کنند، همچنین سعی کردیم تا جایی که بشود اصطلاحات و لغات تخصصی حقوقی را برای درک بیشتر عموم مردم در صفحات جداگانه به صورت روان و غیر تخصصی توضیح دهیم.

برخی امکانات و خدمات سایت موسسه‌ی حقوقی نگاه نو:

  • معرفی کامل خدمات موسسه با ذکر هزینه و زمان
  • توضیحات حقوقی و راهنمایی‌های آنلاین
  • ارائه‌ی خدمات آنلاین و ثبت اطلاعات در وب سایت
  • ارائه‌ی مشاوره‌ی حقوقی رایگان آنلاین
  • ارائه‌ی استعلام‌های حقوقی و ثبتی رایگان

گفتنی است موسسه‌ی حقوقی نگاه نو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه‌ی تخفیف ویژه در صورت عقد قرار داد در وب سایت به صورت آنلاین کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه حقوقی نگاه نو به آدرس Negaheno.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی نگاه نو

موسسه حقوقی نگاه نو با بیش از 6 سال سابقه در امور حقوقی و ثبتی در زمینه های ثبت شرکت، تنظیم و ثبت صورتجلسات تغییرات شرکت ها، ثبت نام و علامت تجاری، ثبت طرح صنعتی و اختراع، اخذ و تمدید کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی، ثبت در مناطق آزاد تجاری و همچنین اخذ کلیه مجوزها فعالیت می کند، از دیگر خدمات موسسه حقوقی نگاه نو می توان به قبول کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]