اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960825268537947

پرینتر سه بعدی Xprinter3D، همواره فعال و معتمد

کد: 13960825268537947

https://goo.gl/UgWXeK

، تهران , (اخبار رسمی): پرینتر سه بعدی نام یک تکنولوژی فوق العاده مهم در حوزه صنایع مختلف، دنیای هنر و البته پزشکی می باشد که امروزه کاربردهای بسیار زیاد و چشمگیر آن باعث شده تا کانون توجهات به سوی آن جلب شود. در حال حاضر چندین شرکت در کشورمان حضور دارند که در زمینه فروش و خدمات این چاپگرهای سه بعدی فعالیت می کنند.

پرینتر سه بعدی Xprinter3D، همواره فعال و معتمد
پرینتر سه بعدی Xprinter3D، همواره فعال و معتمد

شرکت Xprinter3D در سال 1392 تاسیس شد و یک منبع مرجع و کامل برای خرید انواع پرینترهای سه بعدی، اسکنرهای سه بعدی، مواد اولیه (فیلامنت و رزین) و خدمات آن ها می باشد. همچنین شما می توانید به روزترین اخبار و اطلاعات از جدیدترین تکنولوژی های پرینتر سه بعدی و دستاوردهایی که در کل دنیا در این زمینه به دست آمده است را در سایت این شرکت پیگیری نمایید.

 

کارشناسان فروش پرینتر سه بعدی ما آماده اند تا به علاقه مندان ورود به این صنعت راهنمایی های لازم و حرفه ای در مورد خرید پرینتر و اسکنر های سه بعدی ارائه دهند و مشتریان عزیز را با این تکنولوژی و انواع آن آشنا نمایند تا علاقه مندان بتوانند محصول مورد تظر خود را به درستی انتخاب نمایند.

 

علاقه مندان عزیز می‌توانند با تماس با بخش مواد اولیه اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص مواد اولیه چاپگر، انواع آنها، مقایسه آنها با یکدیگر، کاربرد هر نوع پرینتر 3 بعدی، مواد مصرفی در تکنولوژی های مختلف پرینتر سه بعدی و یا هر آنچه در ذهن خود به عنوان سوال مطرح کرده به دست آورند و بهترین و با کیفیت ترین مواد نسبت با کاربرد آنها را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

این مرکز با بهره گیری ار متخصصین مجرب در زمینه طراحی و اسکن و چاپ قطعات توسط پرینتر سه بعدی قابلیت این را دارد که تمامی نمونه های شما را فاقد از درصد پیچیدگی با کمترین هزینه به صورت حرفه ای طراحی و چاپ نماید.

 

در این مرکز دوره ها و کارگاه های آموزشی متعددی برای علاقه مندان به این عرصه به صورت رایگان برگزار میشود که از جمله آنها میتوان به دوره های کسب در آمد توسط پرینتر سه بعدی، بازاریابی پرینتر سه بعدی، کارآفرینتی توسط پرینتر سه بعدی، کارگاه آموزشی طرز کار تکنولوژی های مختلف پرینتر سه بعدی، فروش پرینتر سه بعدی و بسیاری از دوره های دیگر اشاره کرد.

 

این مرکز با درخدمت داشتن مهندسین مجرب در زمینه تعمیرات پرینتر های سه بعدی نیز فعال میباشد و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تمامی برندهای پرینتر سه بعدی را انجام میدهد. در زمینه گارانتی تمامی محصولات این مجموعه با گارانتی یکساله بی قیدو شرط و همچنین خدمات پس از فروش بی مدت ارئه میشود. این مجموعه فعالیتهایی از قبیل بیمه پرینتر های سه بعدی و خدمات گارانتی برندهای وارداتی را برای فعالان این عرصه نیز به صورت حرفه ای انجام می‌دهد.

تکنولوژی پرینتر سه بعدی به دلیل تازه بودنش باعث به وجود آمدن سوالات بسیاری در ذهن علاقه مندان میشود که این مرکز با سامانه پاسخگویی آنلاین و یا تماس تلفنی و مراجعه حضوری میتواند به تمامی سوالات شما پاسخ داده و راهنمایی های لازم را در این جهت به شما ارائه دهد.

 

برای اینکه پرینتر سه بعدی را وارد صنعت خود بکنید و یا کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید لازم است در مرحله اول از کاربردهای پرینتر های سه بعدی در صنایع مختلف آگاهی پیدا کنید به جرات میتوان گفت پرینتر سه بعدی میتواند در هر صنعتی جایگاهی را به خود اختصاص دهد. پرینتر سه بعدی باید متناسب با کاربرد انتخاب شود. امروزه پرینتر های سه بعدی در قیمت ها و تکنولوژی های مختلفی وجود دارند که هرکدام برای یک کاربرد خاص دارای مزایا و معایبی هستند پس در انتخاب آنها دقت فرمایید.

کارشناسان فروش پرینتر سه بعدی ما همواره آماده ی پاسخگویی به سوالات شما میباشند و شما میتوانید توسط تماس با مرکز یا از طریق بخش درباره ما، از شرایط فروش محصولات، تخفیفات، هدایا و راهنمایی های لازم جهت خرید دستگاه و به کارگیری در کسب و کار خود آگاه شوید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس پرینتر

این مرکز کار خود را به صورت حرفهای در زمینه پرینتر سه بعدی، اسکنر های سه بعدی و مواد اولیه پرینتر های سه بعدی پس از یک سال تحقیق مداوم در سال 1392 شروع کرده است. این سیستم متشکل شده است از کارشناسان و مهندسان خبره ای که در زمینه های نرم افزار، سخت افزار، مکانیک، مواد، شیمی، نرم افزار های سه بعدی دارای سابقه ی درخشانی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار