اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960825268557949

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌کند:

هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات

کد: 13960825268557949

https://goo.gl/SSdg36

، تهران , (اخبار رسمی): هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات توسط گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، ششم و هفتم دی ماه برگزار خواهد شد. پزشکان، اعضای تیم توانبخشی و عموم مردم می‌توانند در این سمینار شرکت کنند.

هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات
هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات

ترویج روش‌های درمانی و توانبخشی مبتنی بر جامعه می‌تواند سبب بهبود شرایط شغلی و پیشگیری از بروز آسیب‌ها و معلولیت‌ها و کاهش هزینه‌های سلامت شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی‌ دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛  نورالدین کریمی، مسئول برگزاری این سمینار در مورد اهمیت و ضرورت‌های آن گفت :با توجه به شیوع آسیب‌های اسکلتی عضلانی و شغلی و بروز معلولیت‌ها در سطح جامعه، آگاه سازی جامعه در مورد علل آسیب‌های اسکلتی عضلانی، تصمیم سازی کلان و جلب توجه مسئولین نظام سلامت کشور و ترویج روش‌های درمانی و توانبخشی مبتنی بر جامعه می‌تواند سبب بهبود شرایط شغلی و پیشگیری از بروز آسیب‌ها و معلولیت‌ها و کاهش هزینه‌های سلامت شود.

کریمی در مورد این سمینار افزود: هزینه‌های بالای درمان‌های تهاجمی و افزایش آسیب‌های شغلی یکی از دغدغه‌های نظام سلامت بوده وبه همین دلیل ترویج روش‌های درمانی غیر تهاجمی و توانبخشی مبتنی بر جامعه می‌تواند سبب کاهش این هزینه‌ها شود. سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات نیز با کمک متخصصین سعی در ارائه، تحلیل و به کارگیری سریع و بدون دغدغه این مهم را در دستور کار خود دارد.

محور‌های سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات

محور‌های پذیرش مقالات:

  • ارزیابی عملکردی و تشخیص افتراقی مشکلات ستون فقرات و لگن
  • ارزیابی و بهبود پاسچر، بالانس، ثبات و حرکت ستون فقرات
  • آگاه سازی جامعه از علل آسیب‌های اسکلتی عضلانی و پیشگیری از آسیب‌های شغلی، ورزشی و حوادث در ستون فقرات و لگن
  • ترویج روش‌های درمانی و توانبخشی مبتنی بر جامعه و کاهش هزینه سلامت
  • معرفی آخرین رویکرد‌های ارزیابی و فیزیوتراپی مشکلات ستون فقرات، جمجمه و لگن

گفتنی است این سمینار ششم و هفتم دی ماه سال جاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی واقع در ولنجک برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سمینار می‌توانند به کانال سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات به آدرس @sspt18 و یا آی دی @ssptcontact مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی براساس مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت مبنی بر تاسیس موسسـه آموزش عالی در حوزه توانبخشی, سلامت اجتماعی و روانی پایه گذاری شده است. اساسنامه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در تاریخ ۹/۸/۷۱ با تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رسماً تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]