اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960827268607819

بصورت حرفه ای تکنیک های سئو و بازاریابی اینترنتی را فرا بگیرید؛

دوره حرفه ای آموزش برندینگ و بازاریابی در اینترنت

کد: 13960827268607819

https://goo.gl/fncckT

، شهریار , (اخبار رسمی): گروه رویاگر پارس با همکاری کارشناسانی از میهن سئو و سئومیر در تاریخ های 25 و 26 آذر ماه 96 در محل موسسه‌ی کیش ایر واقع در ضلغ شمال شرقی میدان ونک، نبش گاندی جنوبی دوره‌ی تخصصی آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی در سطح متوسط و حرفه‌ای برگزار خواهد کرد.

دوره حرفه ای آموزش برندینگ و بازاریابی در اینترنت
دوره آموزش سئو و برندینگ اینترنتی

مباحث این دوره آموزشی در سطح متوسط و حرفه‌ای خواهد بود. لطفا افراد مبتدی و بدون آشنایی نام نویسی نکنند و منتظر دوره‌های آتی باشند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از رویاگر پارس؛ دوره‌ی آموزشی 2 روزه‌ی سئو، بازاریابی و برندینگ با همکاری این موسسه، سئو میـــــــر و میهن سئو برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری این دوره 25 و 26 آذر ماه 96 خواهد بود و کلاس‌ها از 9 صبح شروع شده و تا 6 عصر ادامه خواهند داشت. محل برگزاری دوره در میدان ونک، مجتمع آموزشی کیش ایر خواهد بود.

هزینه‌ها و سطح آموزش:

هزینه‌ی ثبت‌نام هر نفر در این دوره ۱۰۰ هزار تومان بوده و 90 درصد مباحث مورد آموزش برای افراد متوسط خواهد بود. افرادی که هیچگونه آشنایی با سئو و بازاریابی اینترنتی ندارند بهتر است در این دوره ثبت‌نام نکنند و منتظر بمانند تا در دوره‌های آتی که برای افراد مبتدی ترتیب داده خواهد شد شرکت کنند.

مهم‌ترین مباحث آموزشی دوره:

ترفند‌های افزایش سیگنال برندینگ و سوشال سیگنال

اصول تولید محتوای گوگل فرندلی

تحلیل آمار گوگل وبمستر تولز

اصول کلی لینک بیلدینگ داخلی و خارجی

برای ثبت نام  درخواست‌های خود را به ایمیل [email protected]   یا [email protected]    ارسال کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 09332978858 به صورت تلفنی یا تلگرامی ارتباط بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویاگر پارس

رویاگر پارس یک گروه تخصصی در زمینه ارائه خدمات حوزه آی تی و بازاریابی و برندینگ اینترنتی میباشد. اصلی ترین خدمات ما : طراحی وب سایت بهینه سازی وب سایت : seo طراحی اپلیکیشن موبایل پشتیبانی وب سایت برگزاری کمپین های بازاریابی و برندینگ اینرنتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]