اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960901268977960

یک گرافیک شیک با گراشیک

کد: 13960901268977960

https://goo.gl/4Yr44R

، تهران , (اخبار رسمی): شاید بتوان با همین شعار کوتاه ولی مانا (یک گرافیک شیک با گراشیک)، محدوده‌ی کاری سایت و گروه گراشیک را بیان کرد. طراحی لوگو، ست اداری و کارت ویزیت تعدادی از خدمات سایت گراشیک است.

یک گرافیک شیک با گراشیک
یک گرافیک شیک با گراشیک

حتما شما نیز با اهمیت تبلیغات به خصوص تبلیغات بصری از جمله لوگو آگاهی دارید. شرکت‌های بزرگ و کوچک، کارخانه‌ها، مراکز علمی، وب سایت‌ها، سوپر مارکت‌ها و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی همیشه به دنبال راهی برای ماندگاری خود در ذهن مخاطبین و مشتریان هستند. طراحی لوگو یکی از روش‌های معرفی و مانایی این مراکز در اذهان مردم است. گروه گراشیک نیز با توجه به اهمیت این موضوع در سال 1395 اقدام به راه اندازی سایت گراشیک کرد تا صاحبان این مراکز بتوانند به راحتی و در هر لحظه‌ و مکانی به بهترین طراحان سراسر کشور دسترسی داشته باشند و برند خود را معرفی کنند. این سایت با بهره‌گیری از طراحانی با سطوح طراحی مختلف و با تعرفه‌های فوق العاده کم قیمت گامی‌ در این راستا برداشته است. خدمات این سایت شامل طراحی صفر تا صد  لوگو، کارت ویزیت، ست اداری، بروشور و تراکت است. اگر به دنبال لذت ایجاد یک مسابقه واقعی هستید با گراشیک همراه شوید.

چرا نام  گراشیک؟

گراشیک متشکل از دو کلمه "گرافیک " و "شیک " و به معنای گرافیک شیک است.

شعار تیم گراشیک چیست؟

یک گرافیک شیک

اعضای تیم گراشیک چه کسانی هستند؟

هسته تیم گراشیک متشکل از چند طراح و کارشناس است که در طول زمان حضورتان شما را همراهی خواهند کرد. طراحان تیم گراشیک نیز، طراحانی ماهر از سراسر کشور هستند که ما افتخار همراهی وهمکاری با آنان را داریم.

هدف گراشیک چیست؟

تیم گراشیک با هدف پیوند سریع و مطمئن کارفرما و طراحان سراسر کشور، ایجاد سایتی پویا و مسابقه محور را در تابستان 1395 در دستور کار خود قرار داد.
              
روش کار سایت چگونه است؟

  • کارفرما در سایت ثبت نام کرده و درخواست طراحی خود را ثبت و هزینه‌ی آن را طبق تعرفه‌های سایت واریز می‌کند.
  • درخواست وی بعد از تایید، به صورت یک مسابقه در سایت به جریان خواهد افتاد.
  • طراحان سایت گراشیک طی مدت زمان مسابقه، طرح‌های خود را در فضای سایت برای کارفرما ارسال می‌کنند.
  • کارفرما بعد از اتمام زمان مسابقه طبق سلیقه‌ی خود بهترین طرح را انتخاب می‌کند.
  •  در انتها طرح مورد نظر وی به صورت فایل لایه باز به او تحویل داده خواهد شد.
  • هزینه‌ی واریزی کارفرما (جایزه) نیز بعد از کسر کمیسیون سایت به حساب طراح برتر واریز خواهد شد.

چرا باید در گراشیک ثبت سفارش کنم؟

روند سایت گراشیک این است که چندین طراح مختلف از سراسر کشور، با ایده‌ها و متدهای مختلف بر روی درخواست شما وقت گذاشته و نتیجه را برای شما ارسال اثر می‌‌کنند. بنابراین با ثبت درخواست در سایت گراشیک علاوه بر اینکه شما لذت ایجاد یک مسابقه‌ی واقعی را حس می‌‌کند، می‌توانید یکی از چندین ایده‌ی مختلفی که برای شما ارسال شده است را انتخاب کنید و این بدین معناست که گستره انتخاب شما چندین برابر خواهد شد.         

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گراشیک

" یک گرافیک شیک با گراشیک " شاید بتوان با همین شعار کوتاه ولی مانا ، محدوده کاری سایت و گروه گراشیک را بیان نمود. طراحی لوگو ، ست اداری ، کارت ویزیت تعدادی از خدمات سایت گراشیک می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها