اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960902269137939

از ۲ آذر تا  ۵ آذر برگزار خواهد شد:

گردهمایی فعالان لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

کد: 13960902269137939

https://goo.gl/rFXNjp

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان لوازم خانگی با حضور در نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی دستاوردها و توانمندی‌هایشان  را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند.

گردهمایی فعالان لوازم خانگی در نمایشگاهنمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
نمایشگاه لوازم خانگی تهران

بازدید‌کنندگان از این نمایشگاه با آخرین تولیدات شرکت صنام الکترونیک آشنا خواهند شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت صنام الکترونیک؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با حضور ده‌ها مجموعه و شرکت فعال در حوزه‌ی لوازم خانگی از دو تا پنجم آذر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

آقای مهران ایجادی، مدیرعامل شرکت صنام الکترونیک با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه‌ی حوزه‌ی لوازم خانگی به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: بازدید کنندگان از این نمایشگاه با آخرین تولیدات شرکت صنام الکترونیک آشنا خواهند شد.

مدیرعامل شرکت صنام الکترونیک به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه‌ی شرکت صنام الکترونیک به نشانی سالن 38 غرفه 21 در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.sanamel.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنام الکترونیک - سمارت الکترونیک

شرکت صنام الکترونیک تولید کننده انواع لوازم خانگی اصلی و محصولات صوتی و تصویری با برند های sanam و smart می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]