اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960905269377935

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ آغاز شد

کد: 13960905269377935

https://goo.gl/vJtY4Q

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ از امروز ۱ آذر ماه آغاز شد و تا روز سه شنبه ۷ آذر ماه ادامه دارد. لازم به تاکید است که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ آغاز شد / دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری ۹۷
دکتری 97

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ آغاز شد

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۷ در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۰۴ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۱ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۳ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعیین می‌‌شود. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کند.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ روی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرجع اخبار دانشگاهی

رجع اخبار دانشگاهی (UNR) با هدف ارسال اخبار آزمون‌ها و اطلاعات آموزشی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، استخدامی، نظام وظیفه، سمینار و همایش، مقالات و پایان نامه ها راه‌اندازی گردیده است. این سامانه هوشمند آخرین اخبار مرتبط با مقطع تحصیلی اعضاء خود را با توجه به نیازهای هر عضو به صورت روزانه ارسال می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه