اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960910269887979

گروه تله بازاریابی، حلقه گم شده کسب و کارهای ایران

فروش تلفنی، تحولی که کسب و کارهای ایرانی از آن استفاده نمی کنند

کد: 13960910269887979

https://goo.gl/HKEf5C

، تهران , (اخبار رسمی): موج تکنولوژی ارتباطات باعث به وجود آمدن ارتباطات خوب و موثر شده است. پس طبیعی است که تلفن ابزار مهم در هر فروش تلفنی محسوب شود. حالا زمان آن رسیده است که تمام افراد حرفه‌ای در حوزه‌ی فروش به فروش تلفنی بپردازند و از این ابزار جالب توجه و حرفه‌ای در فروش کالاها و خدمات خود بهره ببرند.

 فروش تلفنی،تحولی که کسب و کار های ایرانی از آن استفاده نمی کنند.
همراه با محصولات تخصصی و کاربردی که نتیجه بیش از 10 سال تجربه در فروش تلفنی است، در کنار شما هستیم.

تله بازاریابی با پادکست‌ها، دوره‌های آموزشی کارگاهی به صورت صفر تا صد در سیستم سازی فروش تلفنی همراهی مطمئن برای کسب و کارهای ایران است

وب‌سایت تله بازاریابی اولین و تنها وبسایتی است که در زمینه‌ی بازاریابی و فروش تلفنی تولید محتوی می‌‌کند. هدف ما ارائه‌ی تخصصی‌ترین و جدیدترین مطالب آموزشی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش تلفنی است؛ در همین راستا مقالات، پادکست‌ها، کتاب‌های PDF و دوره‌های آموزشی مرتبط را در وبسایت خود نشر داده‌ایم.

یکی از اهداف مهم گروه تله بازاریابی، گردآوری بازاریابان و فروشندگان تلفنی در قالب باشگاه بازاریابان تلفنی است که بتوانیم گردهمایی های شش ماهه و سالانه برای به روزرسانی دانش و اطلاعات بازاریابان و همچنین شناخت و تشخیص نیازهای اساسی قشر بازاریاب و فروشندگان تلفنی در سراسر کشور است.

وبسایت تله بازاریابی در ششم دی ماه 1395 راه انداری شده است و به دلیل عملکرد تخصصی خود، بسیار سریع در میان مخاطبان خود جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و اعضای آن روز به روز در حال افزایش است.

تلاش ویژه‌ی ما برای برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین است که مشکل رفت و آمد و البته دوری مسافت را برای شهرستان‌ها مرتفع کرده است. برای استفاده از دوره‌های آموزشی آفلاین به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید.

مؤسس وب‌سایت تله بازاریابی علی محمدی است؛ وی محقق، نویسنده و مدرس دوره‌های بازاریابی، فروش و ارتباطات موثر تلفنی است. محمدی در سال 1395 باشگاه بازاریابان تلفنی را نیز تاسیس کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تله بازاریابی

وبسایت تله بازاریابی اولین و تنها وبسایتی است که در زمینه بازاریابی و فروش تلفنی تولید محتوی مینماید؛ هدف ما ارائه تخصصی ترین و جدیدترین مطالب آموزشی در زمینه بازاریابی و فروش تلفنی است. وبسایت تله بازاریابی در ششم دی ماه 1395 راه انداری شده و به دلیل عملکرد تخصصی خود، خیلی سریع در میان مخاطبین خود جایگاه ویژه ای پیدا کرده و اعضای آن روز به روز در حال افزایش است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی