اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960912270118004

مروری بر بازاریابی B2B در سال 2017

کد: 13960912270118004

https://goo.gl/6S5LHn

، اصفهان , (اخبار رسمی): کسب و کارهایی که فعالیت آن‌ها به صورت شرکت با شرکت (B2B) است؛ باید در مورد روش‌ها و رویکردهای بازاریابی خود تجدید نظر کرده و مطابق با شرایط روز جهانی رفتار کنند.

مروری بر بازاریابی B2B در سال 2017
مروری بر بازاریابی B2B در سال 2017

روش‌های مختلف و رویکردهای جدیدی برای توسعه محتوا و توزیع آن وجود دارد که نیازمند توجه هر چه بیشتر بازاریابان B2B می‌باشد

همزمان با افزایش روش‌های دسترسی به مشتریان، شرکت‌های B2B هزینه‌های بازاریابی خود را به منظور دسترسی بهتر و تعامل با مشتریان و اهداف آنها اولویت بندی می‌کنند. به منظور دستیابی به نتایج بهتر، بازاریابان B2B باید نشان‌های تجاری خود را در محیط‌های آنلاین و آفلاین عرضه کرده و تجربه‌ای چند جانبه ایجادکنند که حاوی محتوای دیجیتال و همچنین رویکردهای سنتی نظیر نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای خاص باشد.

اخیرا گزارشی توسط موسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) و MarketingProfs که توسط Brightcove حمایت می‌شود، ارائه شده است که در آن به بررسی بیش از 1500 بازاریاب B2B در آمریکای شمالی پرداخته شده است و نتیجه گیری شد که به طور متوسط، این شرکت‌ها  28 درصد از کل بودجه‌ی خود را به بازاریابی محتوا اختصاص می‌دهند و بیشترین گروه نیز 42 درصد از سرمایه خود را به این امر اختصاص می‌دهند که این امر نشانگر اهمیت وجود یک استراتژی بازاریابی محتوا به منظور افزایش فروش و جذب مخاطب به صورتی هدفمند است. بیش از 50درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که آنها هزینه‌ی اختصاص داده شده برای بازاریابی محتوا را در 12 ماه آینده افزایش داده و تمرکز اصلی آنها بر روی محتوای قابل اشتراک خواهد بود که از طریق رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی به همراه استراتژی مدون ارائه خواهند داد.

بازاریابی دیجیتال ابزاری است که منجر به توجه به محتوای شما می‌شود. برای سال دوم، مطالعه‌ی موسسه بازاریابی محتوا و Marketing Profs نشان داد که بازاریابی موتور جستجو یک روش پولی است که بسیاری از بازاریابان B2B از آن استفاده کرده است ، پربازده ترین روش برای ترویج و توزیع محتوا برای بازاریابان B2B است. در عرصه B2B، بازاریابان بخش مهمی‌ از هزینه‌های خود را برای روش‌های دیجیتال اختصاص داده و به دنبال افزایش بازاریابی موتور جستجو، تبلیغات بنر آنلاین، ابزارهای کشف محتوا، آگهی‌های بومی، آگهی‌های اجتماعی و محتوای ترویجی هستند. محتوای ترویجی با بیشترین افزایش همراه بوده است. بازاریابان همچنان از پیشنهادات چاپی یا سایر روش‌های آفلاین نیز استفاده می‌کنند.

در طی برنامه‌ریزی برای استراتژی پیام رسانی B2B سال آینده، به خاطر داشته باشید که مشتریان آتی شما افرادی هستند که واکنش خوبی به پیام‌های عاطفی نشان می‌دهند. در طی سال‌های متعدد، تبلیغ کنندگان به این نتیجه رسیده‌اند که شما به واکنشی عاطفی برای ارتباط یا تعامل با مشتریان نیاز دارید. این واکنش می‌تواند منجر به تمایل مشتری برای خرید محصول گردد و حتی ممکن است مشتری به آن محصول نیازی نداشته باشد. با استفاده از این تفکر، بازاریابان B2B باید آمادگی‌های ویژه‌ای برای حل مشکلات داشته باشند. این امر منجر به تعامل مشتریان آتی در سطحی شاید غیرمنطقی، به همراه منافع مختلف می‌‌شود. روش‌های مختلفی برای تصمیم گیری در زمینه B2B وجود دارد؛ اما با استفاده از یک رویکرد چند جانبه، شما می‌توانید به هر یک از این تصمیم گیرندگان با استفاده از پیامی‌ سنجیده دسترسی داشته باشید.

شرکت‌های مختلفی نیز در ایران تلاش کرده‌اند تا تجارت B2B را گسترش داده و آن را به سطح شایسته خود در مجامع بین‌المللی برسانند. فرصت‌ها و تهدیدهای زیادی در این بین وجود دارد که برای رفع آن‌ها نیاز به آموزش و تبلیغات بسیار احساس می‌شود. وب‌سایت جویشگر نیز در تلاش است تا در کنار همکاران خود در راستای تحقق این آرمان قدم بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت جویشگر

وب سایت جویشگر یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها و محصولات یا خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها را نیز برای خرید محصولات و خدمات، به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و با مشاوره و راهنمایی فروش امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]