اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960912270178006

آشنایی با شهر دبی

کد: 13960912270178006

https://goo.gl/QydmYY

، تهران , (اخبار رسمی): دبی یا دوبی بزرگترین شهر کشور امارات متحده‌ی عربی است. واحد پول رسمی امارات درهم است. قسمت بزرگی از این کشور از مناطق گردشگری و دیگر خدمات بازرگانی و مالی تامین می‌شود.

آشنایی با شهر دبی
آشنایی با شهر دبی

جمعیت و زبان و مذهب و آب و هوای دبی

جمعیت دبی تا سال 2009 نزدیک به دو میلیون بوده است و عموما مردم شاغل در این کشور اعم از کشورهای پاکستان، فیلیپین و هند هستند.

زبان مردم دبی عربی است؛ اما به دلیل توریستی بودن و وجود گردشگران زیادی که در این شهر هستند، عموم مردم با زبان انگلیسی با هم صحبت می‌کند به طوری که زبان اصلی مردم دبی به حساب می‌آید.
امارات متحده عربی دین اسلام را به عنوان دین رسمی در این کشور برگزیده است؛ اما تعداد قابل توجهی مسیحی، هندی، بودایی و بهایی در این کشور زندگی می‌کنند.

دبی دارای آب‌و‌هوای بسیار گرم و خشک است، دبی در فصل تابستان بسیار گرم، پر باد و خشک است. در تابستان به طور میانگین گاهی دما به حدود 40 درجه سانتی گراد در روز می‌رسد. دبی جزء آب‌و‌هوای‌های خاص است؛ چون در زمستان هم در دبی می‌توان گرما را حس کرد و به طور میانگین در زمستان دما به 23 درجه سانتی‌گراد در روز می‌رسد و بارش در این کشور بسیار محدود و کم است.

مناطق گردشگری دبی

امروزه دبی با پیشرفت سریع و جدیت در دیده شدن در دنیا به طور باور نکردنی مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که در سال 2007 جزء کشورهای پر بازدید جهان نام برده شد.

بیشتر گردشگران تور دبی علاوه بر خرید بیشتر به خاطر دیدنی‌ها و تنوع بسیار زیاد مراکز تفریحی بسیار جذاب به این کشور سفر می‌کنند.

برای مثال : سالن‌های اسکی سرپوشیده ، پارک‌های آبی متنوع و بزرگ، آسمان خراش‌ها، رستوران‌ها و شهر بازی‌های محصور کننده که با طراحی‌های بی نظیر سفر بسیار شاد و هیجان انگیزی با تور دبی برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است. همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی که یکی از پر رفت‌و‌آمدترین فرودگاه دنیا به حساب می‌آید.

البته باید نکات سفر به دبی را نیز مطالعه کنید تا در سفر به این شهر دچار مشکل نشوید.

می‌توانید با مراجعه به مقاله مناطق گردشگری دبی از نقاط محبوب گردشگری در این شهر با خبر شوید. همچنین می‌توانید رستوران‌های محبوب دبی و نیز مراکز خرید دبی را مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معراج گشت آسمان

دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معراج گشت آسمان در سال ۱۳۹۱ رسما با مجوز رسمی از سازمان گردشگری به جمع بانیان خدمات مسافرتی پیوست. این دفتر با دریافت لوح بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و تکیه بر سابقه چندین ساله و فعالیت های گسترده در زمینه برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی و توانمندیهای خود آماده ارائه بهترین سرویس های مسافرتی در سطح ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی