اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960919270938030

آشنایی با خدمات تشریفات لوکس شب آرا نور

کد: 13960919270938030

https://goo.gl/tCyB6D

، تهران , (اخبار رسمی): تشریفات لوکس، یکی از خدمات مهم ارائه شده در گروه شب آرا نور است. این نوع تشریفات دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را از سایر انواع تشریفات مجزا کرده است و جلوه‌ای خاص به آن‌ها می‌دهد. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این موارد می‌پردازیم.

تشریفات لوکس شب آرا نور
تشریفات لوکس شب آرا نور

گروه شب آرا نور با سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی برگزاری مراسم، تشریفات لوکس عروسی، اجاره‌ی باغ برای عروسی، تشریفات لاکچری، خدمات مجالس و … آماده ارائه‌ی خدمات به هموطنان است

پذیرایی خاص و ناب

پذیرایی در تشریفات عروسی لوکس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما در گروه شب آرا نور بر خود واجب دانسته‌ایم  تا با بهترین کیفیت ممکن خدمات پذیرایی از میهمانان و مراسم‌ها را به انجام رسانیم، پذیرایی در برگزاری تشریفات لوکس شامل مواردی چون: انواع دسر‌ها، غذا‌های سنتی و مدرن (بیش از 100 منو ی مختلف غذا‌های ایرانی و خارجی، متناسب با انواع رژیم‌ها)، نوشیدنی‌ها، شیرینی‌ها و خوراکی‌ها، میوه‌ها و…

نور پردازی و آتش بازی

استفاده از یخ خشک، نور پردازی، جلوه آرایی و آتش بازی، یکی از موارد مهم در برگزاری تشریفات لوکس عروسی و.. است، گروه شب آرا نور با استفاده از آخرین ابزار‌ها و امکانات روز دنیا، بهترین‌ها را برای شما فراهم کرده است.

گروه موسیقی و ارکست

استفاده از ابزار موسیقی زنده، جلوه آرایی خاصی به مجالس داده و شما می‌توانید سبک‌های موسیقی خود را در تشریفات عروسی لوکس سفارش دهید، موسیقی زنده سنتی، پاپ، مدرن و …

با اینکه تشریفات مجالس فقط به عنوان یک مراسم تشریفاتی به شمار می‌آید؛ اما برای عروس و دامادها مهم است که مراسم و تشریفات مجالس چگونه برگزار شود. طبیعتا انتخاب منو و همچنین ترئین مراسم کار دشوار و خسته کننده‌ای است و همچنین مستلزم زمان و وقت زیادی است. در ادامه این پست ما می‌خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم که سبب می‌شود مراسم شما بهتر و مجلل‌تر برگزار شود.

در ادامه نکاتی برای بهتر شدن مراسم به شما خواهیم گفت.

نور سفید را فراموش نکنید

بعضی از افراد از نورهای رنگی استفاده می‌کنند ولی این کار اشتباه است. استفاده از نور سفید برای پس زمینه‌ی جشن می‌تواند سبب شود که مراسم با شکوه بیشتری جلوه داده شود و همچنین جذابیت بیشتری را پدید بیاورد. می‌توان لامپ‌های سفید را کنار میز یا کیک قرار داد. اگر نمی‌خواهید از نور سفید استفاده کنید می‌توانید فانوس را جایگزین کنید.

استفاده از روبان‌ها

ما همیشه شاهد استفاده از روکش‌های صندلی هستیم؛ ولی به جای اینکه از روکش صندلی استفاده کنیم می‌توانیم روبان را جایگزین کنیم. البته نباید فراموش کرد که هزینه‌ی روبان از روکش صندلی کمتر است. گاهی روکش‌های شفاف بر روی صندلی وجود دارد که روبان‌های شیکی بر روی آنها گره زده شده است.

آب نما

در برخی تالارها برای ورودی از آب نما استفاده می‌شود، وجود آب نما سبب می‌شود جلوه‌ی زیبایی به تالار داده شود. آب نما‌ها با صدای آبی که در فضا پخش می‌کنند باعث ایجاد آرامش برای مهمانان می‌شوند.

استفاده از پر در دکور مجلس

برای اینکه پر تهیه کنید، می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم صنایع دستی سری بزنید. استفاده از پر سبب می‌شود که شکوه و زیبایی خدمات مجالس شما چندین برابر شود. می‌توانید پرها را به صورت ستونی از سقف آویزان کنید یا اینکه آنها به صورت دسته‌ای زیر گل‌ها بچسبانید.

غذا و نوشیدنی

برای عروسی می‌توانید منوی از غذاها و نوشیدنی‌ها را تهیه کنید. انتخاب مواد غذایی و نحوه‌ی چیدن آنها بر روی میز سبب می‌شود که جلوه‌ی خاصی به فضا داده شود.

می‌توان از ظرف‌های بزرگی شامل آب نبات‌های رنگی هم استفاده کنید و جلوه‌ی میز را زیباتر کنید؛ البته استفاده از شیرینی پنیری به همراه نان محلی می‌تواند حس ارگانیک‌تر و نوستالژیک‌تری را برای مهمانان شما ایجاد کند.

استفاده از شمع

یک ایده‌ی جالب استفاده از شمع است. شما می‌توانید درخواست کنید تا زمانی که وارد تالار می‌شوید نور کم شود و همچنین شمع‌ها روشن باشند، این ایده واقعا سبب می‌شود که فضای رمانتیک به وجود آید یا اینکه لامپ‌ها خاموش باشند و لحظاتی فضا با نور شمع روشن شود.

استفاده از پارچه برای تزئینات بیشتر

شما می‌توانید از مسئول تالار بخواهید تا دکور سالن را با پارچه‌های که مد نظر شما است، عوض کند و پارچه را از سقف آویزان کند. می‌توان برای اینکار از پارچه‌های برای سقف استفاده کرد که با پارچه‌های روی میز هماهنگ و ست باشند. اگر پارچه‌ها به صورت هلالی مجلسی در سقف نصب شده باشند فضای سالن بسیار شیک و لوکس خواهد شد.

کلیپ عکس در تشریفات لوکس

یک کلیپ از عکس‌های دو نفره خود تهیه کنید تا در روز جشن برای همه پخش شود. قطعا پخش این عکس‌ها در روز عروسی در سالن می‌تواند برای مهمانان لذت بخش باشد. البته اگر بخواهید می‌توانید عکس‌های را از خودتان تهیه کنید و به مهمان بدهید.

استفاده از گل در تشریفات لوکس

برخی از تالارها برای ورودی تالار از دسته گل‌های بسیار بزرگ استفاده می‌کنند. این دسته گل‌ها سبب می‌شوند چشم اندازی شیک و به یادماندنی پدید آید؛ اما اگر می‌خواهید هزینه‌ی کمتری برای این قسمت داشته باشید، می‌توانید از گل‌های پارچه ی یا ابریشمی‌ استفاده کنید و بعد از مراسم برای همیشه آنها را نزد خودتان نگه دارید. استفاده از تزئینات این چنینی سبب می‌شود تا مهمانان برای همیشه دکور شما را در ذهن داشته باشند.

برگزاری تشریفات عروسی لوکس

گروه شب آرا نور با سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی برگزاری مراسم، تشریفات لوکس عروسی، اجاره‌ی باغ برای عروسی، تشریفات لاکچری، خدمات مجالس و … آماده ارائه‌ی خدمات به هموطنان  است. هدف ما جلب رضایت شما است و بر این باور هستیم که مشتریان ما سرمایه‌های اصلی ما هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تشریفات عروسی شب آرا نور

گروه شب آرا نور با بهره گیری از کادر مشاورین با تجربه ، خوش ذوق و هنرمند و متخصص می تواند با راهنمایی و همراهی شما در زمینه برگزاری و تشریفات جشنها ( عروسی – تولد – نامزدی – فارق التحصیلی – برگزاری جلسات و سمینارها و…) خاطره ای ماندگار را در دلها شما زنده نگه دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح