اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960919270977963

چگونه با چند کلیک همه چیز را تعمیر کنیم؟

کد: 13960919270977963

https://goo.gl/yqF63A

، تهران , (اخبار رسمی): تعدد و پیچیده شدن کارهای فنی و نظافتی منزل و همچنین کمبود وقت باعث شده است تا پایتخت نشینان تمایل به استفاده از سرویس‌های خدمات رسانی داشته باشند. در این میان استارتاپی به نام (سرویسکاران) اپلیکیشنی به همین نام و با امکانات جالب را جهت سهولت و بالا بردن کیفیت در خدمت رسانی عرضه کرده است.

تا همین چند سال قبل لوازم برقی موجود در منازل ما ایرانی‌ها به یخچال، تلوزیون و چند وسیله‌ی کوچک برقی در آشپزخانه با تکنولوژی نه چندان پیچیده محدود می‌شدند. با گذر زمان هر روز وسایل جدید‌تر و پیچیده‌تری به خانه‌های ما آمدند. این روزها اگر بخواهیم وسیله‌ی جدیدی را راه‌اندازی و یا تعمیر کنیم به تعمیر کار تخصصی آن نیازمندیم. خدمات مورد نیاز خانه تنها به همین جا ختم نمی‌شود؛ خدماتی مانند نظافت، برقکاری، تاسیسات و... نیز هستند که زندگی در شهرهای شلوغی مانند تهران باعث می‌شود که بخواهیم برای انجام دادن آنها و صرفه‌جویی در زمان و هزینه از دیگران کمک بگیریم.

باتوجه به این مسئله انقلابی در خدمات رسانی در تهران به وجود آمده است. شما از قبل با سرویس‌هایی مانند خدمات حمل و نقل اینترنتی که در پایتخت رواج پیدا کرده است آشنا هستید، هم اکنون با استفاده از یک اپلیکیشن گوشی همراه نیز می‌توانید کلیه‌ی خدمات فنی و نظافتی مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه انجام دهید. نام این سرویس جدید سرویسکاران است.

چگونه به سرویسکاران اعتماد کنیم؟

بزرگ‌ترین چالش در برون‌سپاری خدمات به خصوص به صورت مجازی، موضوع اعتماد است. شما می‌خوهید بدانید چه کسی برای ارائه‌ی خدمات به منزل شما می‌آید یا خدمتی که دریافت می‌کنید، کیفیت لازم را دارد یا خیر؟ مجموعه‌ی سرویسکاران با توجه به نوع خدمات رسانی در 3 دوره برای استخدام‌ها مصاحبه برگزار می‌کند و برای سرویسکاران خود امتحان ورودی دارد. همچنین مدارکی همچون سفته بابت تضمین و گواهی عدم سو پیشینه را از آنها  دریافت می‌کند تا به اعضای زیر مجموعه‌ی خود اطمینان داشته باشد. علاوه بر این جهت کاهش مشکلات آموزش‌های برخورد با مشتری نیز برای این سرویسکاران برگزار می‌شود. از طرفی با یک سیستم نظرسنجی دقیق سرویسکارانی که امتیاز پایین دریافت می‌کنند را حذف می‌کند. سرویسکاران برای جلب اطمینان مشتری از کیفیت خدمات گارانتی برگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری در نظر گرفته است. 

چه کارهایی را به سرویس کاران بسپارم؟

  • خدمات کولر گازی: نصب کولر گازی، سرویس کولر گازی، تعمیر کولر گازی
  • خدمات پکیج و آب گرم کن: تعمیر پکیج، سرویس پکیج و ...
  • خدمات تاسیساتی: لوله کشی، نشت یابی، نصب شیر آلات و .....
  • خدمات برق‌کاری: سیم کشی، خدمات خرده کاری برقکاری و....
  • خدمات نظافتی: نظافت ساختمان، نظافت راه پله و.....
  • خدمات کولر آبی: سرویس کولر آبی، تعمیر کولر آبی و ...
  • خدمات ساختمانی: نقاشی، کاغذ دیواری، بنایی، پارکت و....
  • خدمات کامپیوتری: خدمات نرم افزاری، سخت افزاری و.....
  • خدمات لوازم خانگی : تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر ماکروویو و....
  • خدمات جوشکاری و آهنگری خدمات چاه و فاضلاب و.....

چرا باید از سرویسکاران استفاده کنم؟

مزیت‌های استفاده از سرویسکاران افزایش سرعت خدمت رسانی، سهولت، شفافیت هزینه‌ها، پشتیبانی، امکان پیگیری، سیستم رضایت سنجی آنلاین و... است. علاوه بر مزایایی که ذکر شد، سرویسکاران تمامی خدماتش را با گارانتی ارائه می‌کند؛‌ به این ترتیب در صورت نارضایتی می‌توانید تمام وجه پرداختی را پس بگیرید. 

مدیر عامل این مجموعه در رابطه با تلاشش برای حفظ کیفیت خدمات می‌گوید: برای حفظ کیفیت خدمات به صورت ناشناس برای ارائه‌ی خدمات به منزل و محل کار مشتریان می‌روم تا از نزدیک با مشتریان ارتباط بر قرار کنم و از کمی و کاستی سیستم آگاه شوم.

چگونه از سرویس کاران استفاده کنم؟

برای دریافت این خدمات در شهر تهران می‌توانید اپلیکیشن سرویسکاران را برای گوشی‌های اندروید از کافه بازار و سایت سرویسکاران دریافت کنید و یا با شماره‌‌ی 02188665052 تماس بگیرید. برای کسانی که برای اولین بار از اپلیکیشن سرویس کاران استفاده می‌کنند یک کد تخفیف ۲۰هزار تومانی با شماره‌ی 505050 در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید این کد را در بخش معرف وارد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن سرویسکاران

اپلیکیشن سرویسکاران یک اپلیکیشن خدمات رسان می باشد که کلیه خدمات مورد نیاز یک خانه را تامین می کند و دیگر افراد نگرانی بابت خدمات خود ندارند و به راهتی باچند کلیک ساده در کوتاه تدین زمان ممکن با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت و با ضمانت سرویسکاران خدمات مورد نیاز خود را انجام می دهند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | دکوراسیون و منزل