اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960923271568013

با هدف معرفی شرکت و توسعه کسب و کار؛

سایت پارسیان تجارت رونمایی شد

کد: 13960923271568013

https://goo.gl/jw5Whv

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف معرفی شرکت و توسعه کسب و کار و اطلاع رسانی در خصوص تامین و خرید انواع سیم بکسل، سیم بکسل آسانسور، قطعات آسانسور، لوازم و تجهیزات لیفتینگ و باربرداری، از سایت پارسیان تجارت به آدرس www.wirerope-co.com در تاریخ 23 آذرماه 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت پارسیان تجارت با هدف معرفی شرکت و توسعه کسب و کار
سیم بکسل نتاب برای تاورکرین و جرثقیل ، بالابر

پارسیان تجارت در ایران بهترین و سریع‌ترین راه را برای تامین و خرید انواع سیم بکسل، سیم بکسل آسانسور، قطعات آسانسور، لوازم و تجهیزات لیفتینگ و باربرداری را در اختیار صنایع و شرکت‌ها قرار می‌دهد

به گزارش روابط عمومی پارسیان تجارت؛ سایت www.wirerope-co.com که یک سایت اطلاع رسانی در زمینه سیم بکسل آسانسور و قطعات آن و همچنین انواع سیم بکسل جرثقیل است با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی شرکت و توسعه کسب و کار و اطلاع رسانی در خصوص فروش محصولات را تسهیل کند.

محمدرضا عبداله زاده، مدیر عامل پارسیان تجارت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: وب سایت رسمی‌شرکت پارسیان تجارت با تولید اخبار و مقالات آموزشی پیرامون حوزه‌های مختلف باعث ایجاد فهم درست و ارتقا در مورد مسائلی همچون دانش و تکنیک در صنعت لیفتینگ، ایمنی در صنعت آسانسور، ایمنی در لوازم باربرداری و تجهیزات لیفتینگ و آموزش و ایمنی در تجهیزاتی مانند آسانسور، جرثقیل و تاورکرین و آموزش تامین قطعات اصلی شده است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: وظیفه‌ی اصلی پارسیان تجارت، آسان کردن فرآیند جمع آوری اطلاعات برای مشتریان و کاهش هزینه‌های مالی و صرفه جویی در وقت مشتریان است، به نحوی که خود مشتریان بتوانن تصمیم بگیرند و خدمات و محصولات ما را با دیگران مقایسه کنند. ما کمک می‌کنیم تا بتوانند انتخاب عالی داشته باشند و بتوانند منافع خود را حفظ کنند.

برخی امکانات و خدمات سایت پارسیان تجارت:

پارسیان تجارت، با هدف معرفی شرکت و توسعه کسب و کار و اطلاع رسانی در خصوص فروش محصولات، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • مشاوره‌ی رایگان
  • صرفه جویی در وقت 
  • کاهش هزینه‌ی خرید و تولید
  • عرضه‌ی محصول طبق درخواست مشتری
  • ارسال به تمام نقاط کشور
  • بهره مندی از خدمات رایگان و تخفیف‌های ویژه

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پارسیان تجارت به آدرس www.wirerope-co.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسیان تجارت

پارسیان تجارت در ایران ، بهترین و سریع‌ترین راه را برای تامین و خرید انواع سیم بکسل ، سیم بکسل آسانسور ، قطعات آسانسور ، لوازم و تجهیزات لیفتینگ و باربرداری را در اختیار صنایع ، شرکتها و صاحبان مشاغل قرار می‌دهد. کسب‌ و کارهای خرد و کلان با توجه به دسته بندیهای مختلف اعم از کلیه صنایع می توانند تامین اقلام مورد نیاز خود را به شرکت پارسیان تجارت سپرده و دیگر نگران مسائل جانبی خود نباشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]