اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960928272315416

بازدید معاون عملیاتی بانک ایران زمین از شعب استان قم

کد: 13960928272315416

https://goo.gl/v2LbZD

، تهران , (اخبار رسمی): محمدرضا ادبی معاونت عملیات بانکی به اتفاق مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان ها و محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری از شعب استان قم بازدید به عمل آوردند.

بازدید معاون عملیات بانکی از شعب استان قم بانک ایران زمین
بازدید معاون عملیاتی بانک ایران زمین از شعب استان قم

به گزارش روابط عمومی: معاون عملیات بانکی ضمن بازدید از شعب استان قم و بررسی عملکرد شعبه با همکاران استانی صمیمانه در خصوص مسایل روز بانکداری گفتگو کرد.

وی در این دیدارها اظهار داشت: کلیه‌ی همکاران شعب در جهت تحقق اهداف سازمانی باید تمام توان خود را معطوف برنامه‌ریزی، شناسایی بازار هدف و بازاریابی موثر کرده است که این مهم با همراهی و همگامی‌ فرد کارکنان، احساس مسئولیت و وجدان کاری امکان پذیر خواهد بود.

ادبی با اشاره به مهم‌ترین اصول خدمات بانکداری، جلب رضایت مشتریان را از اصول اساسی عنوان و از ضروریات یک شعبه پویا به وجود نیروهای جوان و تلاشگر اشاره و افق‌های روشن پیشرو را حاصل تلاش جمعی همکاران دانست.

وی در ادامه با بیان اهمیت تبیین راهکارهای جذب منابع ارزان قیمت فرصت برابر پیشرو را بسیار مهم عنوان و با بر شمردن ابزار‌های موجود نظیر: ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی، افتتاح حساب‌های قرض الحسنه و سایر خدمات الکترونیک بر عدم جذب منابع متکی بر نرخ سود تاکید و خواستار تلاش بیشتر همکاران در این زمینه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه