اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961009273907755

زلزله درون تاکسی های آنلاین

آموزش مواجهه با زلزله به مسافران تاکسی های آنلاین

کد: 13961009273907755

https://goo.gl/mkuzyE

، تهران , (اخبار رسمی): ادلیفت در راستای عمل به تعهد خود یعنی آگاه سازی جامعه اقدام به نمایش ویدیوهای آموزش دهنده مواجهه با زلزله درون تاکسی های آنلاین کرده است.

آموزش مواجهه با زلزله به مسافران تاکسی های آنلاین
آموزش مواجهه با زلزله درون خودروهای ادلیفت

ادلیفت یک رسانه آگاهی سرگرمی درون تاکسی می باشد که به ارایه محتوای مختلف تصویری به مسافران می پردازد.

جامعه انسانی متشکل از مجموعه‌های کوچک و بزرگی است که همگی با دست به دست هم دادن می‌توانند عوامل ترقی و رشد جامعه را پی ریزی کنند. هر مجموعه‌ای چه کوچک و چه بزرگ برای خود توانمندی‌ها و امکاناتی دارد. از کوچک‌ترین مجموعه‌های بشری که خانواده بوده تا سازمان‌های بزرگ همگی می‌توانند در پیشرفت جامعه نقش آفرین باشند. هر چه اندازه‌ی این مجموعه‌ها بزرگ‌تر می‌شود، نقش‌ها و مسولیت‌ها جامع‌تر می‌شود. سازمان‌های بزرگ با بودجه‌های قابل توجه قدرت انجام کارهای بزرگ در سطح ملی و بین المللی را دارند.

این مهم است که فعالیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در راستای منافع جامعه و به نفع عموم باشد. بسیاری از سازمان‌های بزرگ وارد مسایل محیط زیستی مانند زلزله شده اند. شرکت‌ها بخش قابل توجهی از بودجه سالیانه خود را به حل مشکلات محیط زیستی اختصاص داده‌اند. سازمان‌های دیگری هم وجود دارند که بودجه‌ی خود را صرف مسولیت اجتماعی خود مانند آموزش و کمک به فرهنگ سازی می‌کنند. ادلیفت  یک کسب و کار نوپا است که کمتر از یک سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد. از ابتدای کار خود اختصاص بخش قابل توجهی از توانمندی‌ها و امکانات خود به مسایل آموزشی را در برنامه کاری خود قرار داده است. 

ادلیفت بخاطر تعهدی که به جامعه‌ی خود دارد، بیشتر زمانی که مسافر در تاکسی منتظر است را به ارائه‌ی محتوای ویدیویی آموزشی، آگاه کننده، سرگرم کننده و… می‌پردازد.
فعالیت ادلیفت در حال حاضر تنها در تهران است. به همین دلیل هم  به آموزش مواجهه با زلزله و  فرهنگ سازی در زمینه‌ی مدیریت بحران و سایر نگرانی‌های ساکنان شهر تهران پرداخته است. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های مدیران شهری تهران بحث آموزش مواجهه با زلزله به شهروندان است، از این رو ادلیفت با همکاری با متولیان این امر و همچنین تولیدکنندگان محتوای آموزشی در زمینه امدادرسانی، مواجهه با بحران‌های طبیعی و غیره اقدام به پخش ویدیوهای آموزشی در این زمینه‌ها درون تاکسی‌ها پرداخته است.
در ادامه می‌توانید یکی از نمونه‌های این ویدیوها را که درون تاکسی‌های آنلاین همچون اسنپ و تپ سی بوسیله ادلیفت به مسافر نشان داده شده است را مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادلیفت

ادلیفت یک پلتفرم تبلیغات تعاملی درون تاکسی های آنلاین است که اولین ارائه دهنده تبلیغات ویدیویی بیرون از خانه بر اساس موقعیت جغرافیایی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | محیط زیست