اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961011274188038

دومین همایش ملی پسوریازیس برگزار شد:

حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا

کد: 13961011274188038

https://goo.gl/HN8p6U

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها کمپینی برای حمایت از بیماران پسوریازیس با شعار #پسوریازیس_واگیر_ندارد به راه افتاده است که بسیاری از افراد سرشناس نیز از آن حمایت کرده اند. همزمان با این کمپین، دومین همایش ملی پسوریازیس با حمایت شرکت سریتا در بیمارستان بهمن برگزار گردید.

حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا
حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا
حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا
حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا
حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا
حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا

به گزارش روابط عمومی شرکت سریتا، در این روزهایی که به شنیدن خبرهای نه چندان خوشایند عادت کرده ایم از آلودگی هوا گرفته تا زلزله و زمزمه های افزایش قیمت ها، گاهی شنیدن رویدادهای خوب ما را بر سر ذوق می آورد. اوایل دی ماه، با وجود استرس لرزه های زمین،شاهد شور و نشاطی فراوان در بیمارستان بهمن بوده ایم.

اگر جزو آن دسته از افراد باشید که در فضای مجازی حضور دارند، می دانید که این روزها کمپینی برای حمایت از بیماران پسوریازیس با شعار #پسوریازیس_واگیر_ندارد به راه افتاده است که بسیاری از افراد سرشناس نیز از آن حمایت کردهاند.

همزمان با این کمپین، دومین همایش ملی پسوریازیس با حمایت شرکت سریتا در بیمارستان بهمن برگزار شد.

قبل از شروع همایش ملی پسوریازیس، ویزیت بیماران به شکل رایگان توسط متخصصین پوست در کلینیک بیمارستان بهمن با هماهنگی شرکت سریتا انجام شد و پس از آن پذیرایی نهار صورت گرفت. همایش در انبوه شوق و ذوق حاضرین آغاز شد و پس از آن سخنرانی‌هایی توسط متخصصین پوست و اعضای هئیت علمی دانشگاه ایراد گردید. در قسمت پرسش و پاسخ به سوالات بسیاری از بیماران پسوریازیس که از دور و نزدیک برای شرکت در همایش پسوریازیس سریتا آمده بودند پاسخ داده شد. اجرای موسیقی زنده و نیز حضور جمعی از هنرمندان، خوانندگان و بازیگران کشور از جمله خانم‌ها یکتا ناصر و لیندا کیانی از دیگر جذابیت‌های همایش بود. برش کیک دومین سال همایش، توسط خانم پروفسور منصوری، بازیگران مطرح کشور خانم‌ها یکتا ناصر و لیندا کیانی صورت پذیرفت و پس از اهدای جوایز و تندیس‌ها توسط شرکت سریتا به حاضرین، این همایش با شعار #پسوریازیس_واگیر_ندارد خاتمه یافت.

همانگونه که ذکر شد کمپینی با همین شعار یعنی #پسوریازیس_واگیر_ندارد در حمایت از بیماران پسوریازیس در جریان است. شما نیز می‌توانید به بات t.me/pso_cerita_bot مراجعه کرده و با ارسال عکس خود و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه‌های مجازی در این کمپین مشارکت کنید تا بتوانیم شرایط حضور این بیماران را در جامعه بهبود ببخشیم.

در این ارتباط، خانم یکتا ناصر در نشست خبری که در حاشیه این همایش برگزار گردید، خواستار حمایت و عضویت عموم مردم در این کمپین شد و اذعان داشت با آگاه سازی افراد نسبت به واگیر نداشتن بیماری پسوریازیس، شرایط بهتر و راحتتری برای این بیماران در جامعه فراهم می‌شود.

بیماری پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یک بیماری مزمن خودایمنی است که عموما پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به صورت ضایعات ملتهب و قرمز رنگ با پوسته ریزی، خارش و حتی درد همراه است. علائم پسوریازیس روی نواحی مختلف بدن از جمله پوست سر، دست‌ها و پاها، روی ناخن‌ها و حتی اندام تناسلی بروز پیدا می‌کنند که در نتیجه روی کیفیت زندگی و روابط اجتماعی افراد اثر می‌گذارند.

متاسفانه هنوز درمانی قطعی برای این بیماری وجود ندارد اما داروها و محصولاتی وجود دارد که می‌تواند باعث بهبود روند این بیماری باشد که از این جمله می‌توان به داروهای مهار کننده سیستم ایمنی، ترکیبات کورتیکواستیروئیدی و رطوبت رسان‌های پوست اشاره کرد.

شرکت سریتا تنها حامی بیماران پسوریازیس در ایران و برگزار کننده دومین همایش ملی پسوریازیس در سبد محصولات خود دو محصول شامپو و کرم پسوریازیس برای کمک به بهبود علائم این بیماران دارد. این محصولات غنی از ترکیبات گیاهی و مواد موثره ویژه هستند که تاثیر بسزایی در رفع خشکی، التهاب،قرمزی، خارش و پوسته ریزی مبتلایان این بیماری دارد و حاصل تلاش شبانه روزی گروه تحقیق و توسعه سریتا هستند. برند سریتا یکی از برند‌های تخصصی و دانش بنیان شرکت پارس آزمای طب می‌باشد که بیش از یک دهه از شروع فعالیت آن می‌گذرد.  محصولات این برند، با تلاش بی وقفه پژوهشگران گروه تحقیق و توسعه سریتا، در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه و با نگاهی تخصصی در زمینه سلامت و زیبایی مو و با رویکردی علمی پا به عرصه رقابت با محصولات همتایان بین المللی خود نهاده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت سریتا می‌توانند به سایت آن به آدرس Cerita.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیماری پسوریازیس به سایت انجمن پسوریازیس به آدرس pso.cerita.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سریتا

گروه پارس آزمای طب در سال 1383 با شکل گیری هسته تحقیقاتی شروع به فعالیت نمود و به پشتوانه چندی از پژوهشگران جوان، پروژه تحقیقاتی خود را با نگاهی صرفا پژوهشی و فارغ از صنعت و تولید آغاز نمود و پس از چندی با توجه به نتایج درخشان آن تحقیقات و تشویق جمعی از صاحب نظران، مجموعه پارس آزمای طب این افتخار را پیدا کرد تا تنها مجموعه ای باشد که فعالیت خود را با تحقیقات شروع کرده و سپس به سمت تولید روی آورده است. داشتن نگاه علمی و پژوهشی در مجموعه پارس آزمای طب سبب آن شد که فارغ از هرگونه کار کپی سازی، تمامی فرمولاسیون محصولات را خود طراحی نموده، و به افتخاری بزرگ در عرصه علم و دانش کشور نایل آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]