اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274397552

فروش تور جام جهانی روسیه

بدون قرعه کشی بلیط جام جهانی را به دست آورید

کد: 13961012274397552

https://goo.gl/n71evQ

، تهران , (اخبار رسمی): تراولیو یک پیشنهاد ویژه دارد. در تورهای جام جهانی روسیه با قیمتی باور نکردنی شرکت کنید و بدون قرعه کشی  بلیط بازی‌ها را داشته باشید و آسوده از تیم محبوب خود حمایت کنید. تراولیو با همکاری وب سایت فارسی زبان جام جهانی تورهای ویژه جام جهانی را تدارک دیده است. 

بدون قرعه کشی بلیط جام جهانی را بدست بیاورید ؟
بدون قرعه کشی بلیط جام جهانی را به دست آورید

سایت جام جهانی روسیه فروش تور های جام جهانی روسیه با قیمت غیر قابل رقابت را شروع کرد

از چند روز گذشته فدارسیون فوتبال ایران شروع به پیش فروش بلیط‌های بازی‌های ایران در جام جهانی کرد و این کار در حالی انجام شد که بر اساس اعلام  فداسیون فوتبال ایران حدود 22 هزار نفر ثبت نام کردند. در صورتی که  بلیط‌های موجود فقط 8 هزار عدد هستند.

اما برای 14 هزار نفر دیگر چه اتفاقی می‌افتد؟ آنها  باید بعد یک ماه در صورتی که اسم آنها در قرعه کشی نبود، پول خود را در یافت کنند و جام جهانی را از تلویزیون دنبال کنند.

 تراولیو  تخفیفان گردشگری یک پیشنهاد ویژه برای این افراد دارد؛  تور‌های جام جهانی روسیه با قیمتی باور نکردنی  بدون قرعه کشی  بلیط بازی‌ها را داشته باشید و آسوده از تیم محبوب خود حمایت کنید.

تراولیو با همکاری وب سایت فارسی زبان جام جهانی تور‌های ویژه جام جهانی را تدارک دیده است؛ شما به سادگی سفر به روسیه  را در زمان جام جهانی تجربه خواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب آرا

شرکت توسعه فناوری اطلاعات وب آرا ایرانیان از سال 1386 راه اندازی شده است و هدف آن بسط و گسترش صنعت فناوری اطلاعات می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش