اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275208173

غذای خشک سگ royal canin برای چه سگ‌هایی مناسب است؟

کد: 13961017275208173

https://goo.gl/GZRy6M

، تهران , (اخبار رسمی): غذای خشک سگ royal canin مخصوص توله سگ و سگ‌های جوان از نژادهای متوسط (با وزن۱۲ تا ۲۵ کیلوگرم و از ۲ ماهگی) برای رشد هماهنگ، تقویت سیستم ایمنی قوی و ایجاد مفاصلی سالم و سگ‌های بالغ نژاد متوسط (با وزن۱۲ تا ۲۵ کیلوگرم و بین ۱۲ ماه تا ۷ سال سن) برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش راندمان هضم مناسب است.

غذای خشک سگ royal canin مخصوص توله سگ و سگ های جوان از نژادهای متوسط
غذای خشک سگroyal canin مخصوص سگهای بالغ نژاد متوسط خواص منحصر به فرد دارد.

غذای خشک سگ royal canin مخصوص سگ‌های بالغ نژاد متوسط خواص منحصر به فرد دارد

سگ‌های متوسط اغلب قوی‌تر و چابک‌تر از دیگر سگ‌ها هستند. این سگ‌ها طیف فعالیت متنوع وسیعی دارند و از سگ‌های خانواده آرام گرفته تا سگ‌هایی با تحرک بالا را شامل می‌شوند. تغذیه‌ی نامناسب در سگ‌های خانواده آرام ممکن است باعث اضافه وزن شود؛ بنابراین دائما نیاز به اندازه گیری مصرف غذا است. در حالی که سگ‌های با تحرک متوسط (به عنوان مثال، سگ شکار یا مسابقه‌ای) نیازبه انرژی بالایی دارند. همچنین دائما به نگهداری پوست و پوشش موی بدنشان نیاز است. سگ‌های متوسط که زمان زیادی را در بیرون صرف می کنند نیز در معرض خطر ابتلا به عفونت هستند و بنابراین نیاز به یک سیستم ایمنی قوی دارند.

غذای خشک سگ royal canin مخصوص سگ‌های بالغ نژاد متوسط خواص منحصر به فرد دارد. خواص ویژه این نوع غذای سگ عبارت است از:

  • رشد‌هارمونیک: محتوای انرژی بالا که درصد پروتئین افزایش یافته (۳۲٪) و به طور مطلوب برای نیازهای سگ در دوره رشدسگ که ظرفیت گوارش هنوز کوچک است، مفید است.
  •  تقویت سیستم ایمنی بدن: یک مجموعه کامل از آنتی اکسیدان‌ها (تائورین، لوتئین، ویتامین E و A) و همچنین مانان الیگوساکارید‌ها به تقویت سیستم ایمنی طبیعی بدن سگ‌های جوان کمک می کند.
  • سلامت مفاصل: نسبت متعادل کلسیم و فسفر باعث رشد همسان اسکلت سگ و دندان‌های سالم می‌شود.
  • اندازه قطعات بهینه: اندازه، شکل و ساختار قطعات غذای سگ مخصوص جویدن آسان است.
  • در چند ماه اول زندگی، سیستم گوارش توله‌های متوسط بسیار حساس است. ظرفیت گوارش آنها به آرامی رشد می‌کند و مواد مغذی خاص مانند نشاسته تنها در مقادیر کمی هضم می‌شود.

غذای خشک سگroyal canin مخصوص سگ‌های بالغ نژاد متوسط حاوی پری بیوتیک‌هایی مانند فروکتو الیگوساکارید، مانان الیگوساکارید و تکه‌های چغندر خشک است و بنابراین هضم مطلوب و کارایی را تضمین می‌کند. این محصول هم اکنون در پت شاپ تهران به آدرس http://www.tehranpets.com عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران پتس

تهران پتس یک فروشگاه اینترنتی است که فعالیت آن مبتنی بر رعاعیت حقوق مشتریان و همچنین در دسترس قرار دادن آسان و ارزان نیاز های روزانه آنها است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست