اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275708088

دلایل کلیدی که چت آنلاین را برای رشد کسب و کار شما الزامی می کند

کد: 13961020275708088

https://goo.gl/gs2MCw

، تهران , (اخبار رسمی): مشکل خرید آنلاین این است که بسیاری از مشتریان، ارتباط با کسی که سوالات آنها را مستقیم و با دقت پاسخ دهد، ندارند. بسیاری از کسب و کارها چت آنلاین را اضافه کرده‌اند تا به صورت مستقیم به سوالات مشتریان خود پاسخ دهند و در تصمیم گیری به آنها کمک کنند.

دلایل کلیدی که چت آنلاین برای رشد کسب و کار شما الزامیست.
دلایل کلیدی برتری چت آنلاین: قانع شدن مشتری،کاهش هزینه،افزایش فروش،تمایز از رقبا،جمع آوری بازخورد.

۴۴ درصد از مصرف کنندگان آنلاین بر این باورند که بهترین امکانی که یک سایت برای مشتریان خود ارائه می دهد این است که سوالات آنها در حین خرید توسط یک شخص پاسخ داده شود

۱.  چت آنلاین برای مشتریان قانع کننده است

خیلی از مصرف کنندگان آنلاین هنگامی‌که در حال خریدی هستند می‌خواهند از یک شخص کمک بگیرند؛ به طوری که ۴۴% از مصرف کنندگان آنلاین بر این باورند که بهترین امکانی که یک سایت برای مشتریان خود ارائه می‌دهد این است که سوالات آنها در حین خرید توسط یک شخص پاسخ داده شود. طبق آمار هم ۶۲% مشتریان ترجیح می‌دهند به سایتی که پشتیبانی آنلاین دارد برای خرید دوباره مراجعه کنند. سرویس چت آنلاین با سرعت به مشتریان شما این اجازه را می‌دهد تا سوالات خودشان را بپرسند و پاسخ آنها را دریافت کنند.

۲. هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

سرویس‌های چت آنلاین به طور مداوم هزینه‌های زمانی و تلفن کارمندان را کاهش می‌دهد؛

  • سرویس چت آنلاین هزینه‌های مرکز تماس را کاهش می‌دهد.
  • پاسخگویی هم‌زمان به چند چت توسط اپراتور، هزینه‌های نیروی انسانی را هم کاهش می‌دهد.

کارمندانی که وقت کمتری برای پاسخگویی تلفنی می‌گذارند، می‌توانند هم‌زمان سوالات مشتریان زیادی را پاسخ دهند و دیگر صف‌های انتظار طولانی مرکز تماس ایجاد نمی‌شود، سرعت پاسخگویی بیشتر می‌شود و شانس بیشتری برای فروش محصول یا خدمات خود بدست می‌آورند.

۳. فروش با چت آنلاین افزایش می‌یابد

این امر که مشتری، یک نفر را کهمی‌تواند سریع به سوال یا ابهامی‌که دارد یا در تصمیم گیری گیج شده است کمک و به مرحله خرید نزدیک کند، می‌تواند به فروش بیشتر محصول یا سرویس شما کمک می‌کند.

۴. خود را از رقبا متمایز کنید

بسیاری از وب سایت‌ها از چت آنلاین استفاده نمی‌کنند. با استفاده از چت آنلاین شما می‌توانید برگ برنده‌ای نسبت به رقبای خود داشته باشید. چت آنلاین یک راه ساده برای ارتباط با مشتریانی است که می‌خواهند در فضای آنلاین هزینه کنند. آمارها نشان داده است که آمار فروش در وب سایت‌هایی که سرویس پشتیبانی آنلاین ارائه می‌دهند به مراتب بیشتر است از کسب و کارهایی که این سرویس را ندارند.

۵. جمع آوری بازخورد از محصول یا سرویس

به وسیله‌ی سرویس چت شما می‌توانید بازخوردهای مربوط به محصولات یا سرویس خود را از مشتریان بشنوید و از آنها به منظور ارتقاء کیفیت و همگام سازی محصول یا سرویس متناسب با نیاز مشتری قدم بردارید.

ریتین در تحقق موارد فوق می‌تواند به شما کمک کند. همین الان رایگان شروع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریتین

ریتین بستر پیام رسانی آنلاین و گردآوری رفتار مشتری است. ریتین به شما کمک می کند که مشتریان خود را بهتر بشناسید و بر اساس رفتار های گردآوری شده پیام های شخصی سازی شده خودکار برای آنها ارسال و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]