اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961023276025416

بانک ایران زمین دوره آموزشی مدیریت جامع ریسک برگزار کرد

کد: 13961023276025416

https://goo.gl/47tgJK

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌ی آموزشی مدیریت جامع ریسک با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان بانک ایران زمین به مدت پنج روز در واحد آموزش ستاد مرکزی این بانک برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت جامع ریسک در بانک ایران زمین
بانک ایران زمین دوره آموزشی مدیریت جامع ریسک برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک که در مراسم افتتاحیه‌ی این دوره به همراه جمعی از مدیران و اعضای هیات مدیره حضور داشت، ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای این دوره، گفت: بحث ریسک و مدیریت ریسک، تطبیق و مبارزه با پولشویی در چارچوب بحث بانکداری شرکتی از مواردی است که برای بانک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در همین راستا استقرار سیستم مدیریت ریسک مطابق با استانداردهای روز دنیا و آموزش پرسنل از موارد حائز اهمیت است.

پورسعید همچنین با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده گفت: اقدامات لازم برای استقرار واحدهای پولشوئی، ریسک و تطبیق بصورت واحدهای مستقل در بانک انجام شده است.

در ادامه مهدی آزادی رئیس اداره پولشوئی، ریسک و تطبیق با اشاره به دوره‌ مذکور گفت: دوره‌ای که در بانک ایران زمین برگزار شده است، چهارمین دوره‌ی آموزشی مدیریت جامع ریسک در بانک‌های کشور است که با دعوت از یک مدرس غیر بومی در کشور انجام شده است.

در این دوره آموزشی آقای لمن از کشور سوئیس که یکی از کارشناسان خبره‌ی حوزه‌ی ریسک بانکی است، به عنوان مدرس حضور داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش