اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961024276257853

چهره مشهور صنعت خودرو مشاور وزارت صنعت و مجلس شد

کد: 13961024276257853

https://goo.gl/qnrL5a

، تهران , (اخبار رسمی): میثم رضایی طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای اندیشه ورزی این وزارتخانه و مشاور خودرویی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

چهره مشهور صنعت خودرو مشاور وزارت صنعت و مجلس شد
چهره مشهور صنعت خودرو مشاور وزارت صنعت و مجلس شد

به گزارش صبحانه با خبر؛ با صدور حکمی از سوی محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به عضویت شورای اندیشه‌ورزی وزارت صنعت منصوب شد.

در این حکم آمده است: با توجه به تجارب حضرتعالی در حوزه‌ی مسائل صنفی و کارفرمایی به موجب این حکم به عنوان (عضو شورای اندیشه ورزی وزارت صنعت، معدن و تجارت) منصوب می‌شوید تا با حضورتان در جلسات این شورا و کارگروه مربوط به مسائل صنفی و کارفرمایی، از نظرات ارزشمند و موثر جنابعالی در تنظیم برنامه‌ها، تصمیم سازی و رفع مشکلات مردم بهره‌مند شویم. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه الهی خواستارم.

همچنین طبق اخبار واصله از مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل 90 مجلس نیز میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو را به عنوان مشاور خودرویی خود انتخاب کرد.

لازم به ذکر است که میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو و مدیرعامل هلدینگ مفتاح رهنورد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صبحانه آنلاین

پایگاه خبری - تحلیلی "صبحانه با خبر" یک وب سایت خبری- تحلیلی فعال در حوزه اقتصاد با کسب مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 93/20278 است که به وسیله جمعی از خبرنگاران، روزنامه نگاران و کارشناسان حوزه اقتصاد با شعار «کسب و کار با صبحانه آغاز می شود» اداره خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]