کد: 13961025276448060

 سران رقابت پذیر با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت؛

موسسه آموزشی کیسان برنده جایزه توان رقابت پذیر از اتاق بازرگانی شد

کد: 13961025276448060

https://goo.gl/a82rH4

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه آموزشی کیسان جایزه‌ی توان رقابت پذیر از اتاق بازرگانی را برای برگزاری دوره‌های آموزشی موفقیت‌آمیز در همایش سران رقابت پذیر به دست آورد.

موسسه آموزشی کیسان برنده جایزه توان رقابت پذیر از اتاق بازرگانی شد
موسسه آموزشی کیسان برنده جایزه توان رقابت پذیر از اتاق بازرگانی شد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی کیسان؛ همایش سران رقابت پذیر در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب جایزه توان رقابت پذیر از اتاق بازرگانی به خاطر برگزاری دوره‌های آموزشی موفقیت آمیز شد.

کیسان طاهری، مدیرعامل موسسه آموزشی کیسان ضمن اعلام این خبر گفت: همایش سران رقابت پذیر هر ۱ سال با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در صنعت آموزشی و پژوهشی برگزار می‌شود و در پایان آن به برگزیدگان در زمینه‌های توانایی‌های رقابت پذیری جوایزی اهدا می‌شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره کرد و افزود: ابتدا خدا را شاکریم که سعادت داریم در زمینه‌ی آموزشی فعالیت کنیم و همچنین موفقیت بدست آمده را حاصل تلاش صادقانه همکاران و همکاری مستمرانه دانش آموزان و دانشجویان عزیزمان می‌دانم.

کیسان طاهری ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: در نظر داریم با افزایش دوره‌های آموزشی و فرهنگی در رشته‌ها و محل‌های مختلف در سطح استانی و کشوری، بیشتر خدمت‌رسان دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز این مرز و بوم باشیم.

گفتنی است این جشنواره از تاریخ 25 آبان ماه 96تا 26 آبان ماه 96 با حضور 80 شرکت و مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی آموزشی و پژوهشی به میزبانی تهران در سالن همایش‌های صدا وسیما برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزشی کیسان

موسسه آموزشی کیسان، با کادر برگزیده با بالاترین امکانات آموزشی در خدمت دانش آموزان و دانشجویان میباشد