کد: 13991014484518060

حضور موسسه آموزشی کیسان در اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی

کد: 13991014484518060

https://bit.ly/2Lz4eQC

، تهران , (اخبار رسمی): اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی و اخلاق، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و موسسه آموزشی و فرهنگی کیسان به عنوان تنها موسسه آموزشی کشور در این مراسم حاضر و مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین امیررضا طاهری (موسس و مدیر عامل موسسه آموزشی کیسان) به عنوان جوان ترین مدیر منتخب این جایزه معرفی شد.

حضور موسسه آموزشی کیسان در اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی
حضور موسسه آموزشی کیسان در اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی

موسسه آموزشی و فرهنگی کیسان به انتخاب مردمی محبوب ترین آموزشگاه کنکور کشور انتخاب شده و امیررضا طاهری، مدیر عامل این موسسه، عنوان کارآفرین نمونه جوان کشور را در سال ۹۷ را نیز از آن خود کرده است.

اجلاس سراسری و سالانه مسئولیت اجتماعی و اخلاق، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد انتخاب موسسات مسئولیت پذیر  ۱۰ دیماه ۹۹ در سالن همایش دانشگاه الزهرا برگزار شد و از موسسات، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی که مسئولیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده بودند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

موسسه آموزشی و فرهنگی کیسان به عنوان تنها موسسه آموزشی کشور در این مراسم حاضر و مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین امیررضا طاهری (موسس و مدیرعامل موسسه آموزشی کیسان) با ۲۶ سال سن، به عنوان جوان ترین مدیر منتخب این جایزه معرفی شد. موسسه آموزشی کیسان، تنها موسسه آموزشی در کشور است که در دو سال متوالی (۹۶ و ۹۷) موفق به کسب عنوان برند برتر آموزشی سال شده است.

گفتنی است که موسسه آموزشی و فرهنگی کیسان به انتخاب مردمی محبوب ترین اموزشگاه کنکور کشور انتخاب شده و امیررضا طاهری، مدیر عامل این موسسه، عنوان کارآفرین نمونه جوان کشور را در سال ۹۷ را نیز از آن خود کرده است.

لازم به ذکر است که اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی و اخلاق، سالانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد انتخاب موسسات مسئولیت پذیر برگزار می شود و موسسات منتخب پس از داوری و بررسی عملکرد، معرفی می گردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزشی کیسان

موسسه آموزشی کیسان، با کادر برگزیده با بالاترین امکانات آموزشی در خدمت دانش آموزان و دانشجویان میباشد

منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب