اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961030277337537

فودیو اولین مرجع ارائه فیلم های آموزش آشپزیو شیرینی با زیر نویس فارسی و ترجمه

ارتقا و بهینه سازی سایت فودیو foodieo.ir 

کد: 13961030277337537

https://goo.gl/XzUMNA

، مشهد , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فودیو foodieo.ir  از  دی ماه 1396 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت فودیو foodieo.ir 
اولین مرجع ارائه فیلم های آموزش آشپزی و شیرینی پزی با زیرنویس فارسی و ترجمه روان

در به روزرسانی تازه سایت فودیو بخش‌های فیلم‌های آموزش آشپزی با زیرنویس فارسی به فهرست وبسایت اضافه و استفاده از آموزش‌های تخصصی به‌روز درزمینه آشپزی و شیرینی‌پزی برای مخاطبان میسر شده است

به گزارش روابط عمومی فودیو foodieo.ir؛ وبسایت این شرکت فعال در حوزه‌ی آموزش تخصصی آشپزی و شیرینی‌پزی از تاریخ دی ماه 1396 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.foodieo.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های فیلم‌های آموزش آشپزی با زیرنویس فارسی به فهرست وبسایت اضافه و استفاده از آموزش‌های تخصصی بروز در زمینه ی آشپزی و شیرینی‌پزی  برای مخاطبان میسر شده است.
هادی براتی، مدیرعامل فودیو foodieo.ir با اعلام این خبر،گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و تمام علاقه‌مندان به حوزه‌ی آشپزی و شیرینی‌پزی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارائه‌ی فیلم‌های آموزش آشپزی با زیرنویس فارسی وترجمه روان برای تمام مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه‌ی آشپزی فراهم شده است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ارائه جدید ترین فیلم‌های آموزش آشپزی و شیرینی به صورت تخصصی با زیر نویس فارسی و ترجمه روان هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه هم‌زمان با قالب جدید، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فودیو

وب سایت فودیو برای ارائه جدیدترین فیلم های آموزشی در زمینه آشپزی راه اندازی شده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]