اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108279028004

باشگاه مشتریان وب سایت جویشگر راه اندازی شد

کد: 13961108279028004

https://goo.gl/42Yf97

، اصفهان , (اخبار رسمی): بنابه درخواست جمعی از اعضای وب سایت و با هدف تعامل بیشتر با ایشان، وب سایت جویشگر از سرویس جدید خود «باشگاه مشتریان» رو نمایی کرد.

باشگاه مشتریان وب سایت جویشگر راه اندازی شد
باشگاه مشتریان وب سایت جویشگر راه اندازی شد

برای تعامل بیشتر و با هدف کمک رسانی به اعضای محترم، سرویس جدید وب سایت جویشگر «باشگاه مشتریان» راه اندازی شد

وب سایت جویشگر پس از گذشت یک دهه از فعالیت خود، توانسته است توجه چند ده هزار شرکت و کارخانه را فقط در کشور ایران جذب کند. از این‌رو برای تعامل بیشتر و با هدف کمک رسانی به آنها سرویس جدید وب سایت جویشگر «باشگاه مشتریان» راه اندازی شد.

در این سرویس، شرکت‌ها و کارخانجات می‌توانند از مشاوره تجارت الکترونیکی که به صورت رایگان برای هم باشگاهی‌های جویشگر تهیه شده است، استفاده کنند. این مشاوره شامل بررسی وضعیت سایت و سئو شرکت و بیان پیشنهادهایی برای افزایش اثربخشی تبلیغات است.

افزون بر مشاوره‌ای که به صورت رایگان برای اعضا آماده شده است، قسمتی نیز برای تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای که هم باشگاهی‌ها برای یکدیگر قرار می‌دهند، اصافه شده است. از آنجایی که باشگاه مشتریان یک مکان خاص برای اعضا است، پیشنهاداتی که در آن جا گذاشته می‌شوند نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

در پایان به پاس همراهی جویشگر سرویس‌هایی به صورت رایگان و یا تخفیف دار برای اعضای باشگاه فراهم آمده است تا از این هم باشگاهی بتوانند نهایت استفاده را داشته باشند.

امید است تا با فراهم آوردن این سرویس جدید، بتوانیم تعاملات نزدیک تری را با هم ایجاد کنیم.

وب سایت جویشگر | «ما آینده را تعریف می‌کنیم»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت جویشگر

وب سایت جویشگر یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها و محصولات یا خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها را نیز برای خرید محصولات و خدمات، به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و با مشاوره و راهنمایی فروش امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]