اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108279030148

انجمن توانمندیها،خدمات و توسعه گردشگری ایران

همیشه و در همه حال باید آموخت

کد: 13961108279030148

https://goo.gl/fyTPfg

، (اخبار رسمی): انجمن گردشگری با مجوز رسمی از (وزارت کشور) بنام انجمن توانمندی‌ها، خدمات و توسعه‌ی گردشگری ایران و در حقیقت یک انجمن ملی و سراسری است که با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و برنامه های‌جالب و سازنده برای نسل جوان شکل گرفته است.

این شعار سرلوحه‌ی انجمن ما است. معتقدیم که همیشه و در همه حال باید آموخت.

باید به علم روز و کاربردی مسلح شویم تا از جامعه‌ی جهانی عقب نمانیم، دانایان هرگز درنمی‌مانند. برای زندگی بهتر و شرایط زندگی با کیفیت بیشتر باید مهارت‌های زندگی را آموخت.

ما یک انجمن گردشگری با مجوز رسمی‌از (وزارت کشور) بنام انجمن توانمندی‌ها، خدمات و توسعه گردشگری ایران و در حقیقت ما یک انجمن ملی و سراسری هستیم که از گروهی از پیشکوستان و تعدادی از پرسنل بازنشسته‌ی ارتش لشگر (نوهد) بعنوان مربیان باشگاه فرزانگان که در ارتش‌های بزرگ دنیا دوره‌های ویژه‌ای را گذرانده و دارای کوله‌باری از تجربه برای مهارت‌های زندگی و برنامه‌های جالب و سازنده برای نسل جوان کشور هستند، شکل گرفته‌ایم.

لازم به توضیح است که در کشورهای پیشرفته مؤسساتی این چنینی وجود دارند که خانواده‌ها با سپردن فرزندانشان در اوقات فراغت بصورت تورهای آموزشی یک روزه و یا بیشتر، از سنین 10 سال به بالا  اقدام به آموزش می‌کنند، وقتی فرزندان‌شان این دوره‌های مهارت‌های زندگی را می‌گذرانند به سنین بالاتر که می‌رسند افرادی خواهند بود که شخصیت‌شان در قالب کارهای گروهی شکل گرفته است و به خرد جمعی رسیده‌اند و ایمان و خرد جمعی را در کار و زندگی شخصی و اجتماعی به کار می‌بندند.

این کودکان به افرادی توانا، دارای شخصی متعالی تبدیل می‌‌شوند و مدیرانی شایسته، قدرتمند، با ایمان و معتقد به خرد و تصمیم جمعی  و وطن پرست برای کشورشان و شاید هم برای جهان شوند.

باید قشر جوان کشور را با آموزش قبل از ورود به حوزه‌ی آسیب آگاه کنیم. متأسفانه در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش حتی آموزش عالی عناوین درسی برای راهنمائی و کاربردی برای جوانان وجود ندارد  که اینگونه آموزش‌های کاربردی و توانمندسازی را بگذرانند، جوانان ما الان به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی و بیکاری از موقعیت مناسبی برخوردار نیستند و گرفتاری‌هایی برای‌ آنها وجود دارد که به کمک ما و چنین آموزش‌‌های نیازمندند.

شعار ما این است: «ورزش، آموزش، گردش، توانائی»

دوستان خوب ، انجمن ما به جهت پیشبرد برنامه‌های خود به دنبال حمایت و اسپانسر هم هستند .اگر در این مورد هم مؤسساتی (حقوقی) و یا شرکت‌ها و افرادی (حقیقی) را می‌شناسید که امکان اینکه این انجمن و اهداف آن‌ را پشتیبانی کنند، لطفا ما را به آنها معرفی کنید.

ضمنا بیشتر خوشحال می‌شویم که شما دوستان عزیزمان را در تورهای یک و یا چند روزه همراه با آموزش به منظور آشنائی بیشتر با تاریخ و پیشینه و طبیعت کشورمان همچنین آموزش حفظ محیط زیست، ملاقات کنیم و سعادت خدمت به شما را داشته باشیم.

در نظر داشته باشید که سایت قبلی منقضی شده است و بزودی سایت جدید با نام kilanian.com.www با موقعیت بهتری بزودی راه اندازی خواهد شد.

ضمنا با مجله گردشگری دیار آشنا و... ارتباط خوبی پیدا کرده‌ایم ، می‌توانید از محتویات این مجله با ارزش گردشگری هم منتفع شوید. ضمنا انجمن توانمندی‌ها عضو داوطلب فعال و علاقه‌مند می‌پذیرد.

علیرضا حاجی اشرفی/راهنمای گردشگری-قائم مقام انجمن توانمندی‌ها، خدمات و توسعه گردشگری ایران.

شماره‌های تماس: 09123586983تلگرام : 09356323560 و محل کار آوای صلح : 88894727

ایمیل آدرس:[email protected] 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش