اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961111279417926

هوشمندانه زیستن، روشی برای زیستن در جهان ارتباطات

شبکه به روایت ایران شبکه

کد: 13961111279417926

https://goo.gl/6iZ8TC

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر شما در عرصه شبکه کار می‌کنید، شاید به راحتی بتوانید مفهوم یک تامین کننده کاردرست را درک کنید. داشتن یک تامین کننده کار درست مانند ایران شبکه به معنای کامل یعنی آنکه شما یک شرکت کاربلد را در زمینه تامین تجهیزات شبکه دارید.

شبکه به روایت ایران شبکه
شبکه به روایت ایران شبکه

فروشگاه اینترنتی ایران شبکه مجموعه‌ای گسترده از تجهیزات شبکه‌ای اعم از مودم‌ها، کارت‌های شبکه، سوئیچ‌ها، ذخیره سازها و غیره را فراهم آورده است و جزو شرکت‌های پیشگام در زمینه‌ی خانه هوشمند است

داشتن یک تامین کننده کار درست مانند ایران شبکه به معنای کامل یعنی آنکه شما یک شرکت کاربلد را در زمینه تامین تجهیزات شبکه دارید. در این مقاله سعی در آن داریم که مفهوم شبکه را با روایت ایران شبکه بررسی کنیم. جایی که مفهوم ارتباطات برای فردا تعریف می‌شود.

خانه هوشمند، کلبه‌ای در دهکده ارتباطات

خانه هوشمند واژه جدیدی نیست، امروزه تقریبا کمتر خانه‌ای است که نتوان تجهیزات هوشمندی را در آن نیافت. خانه هوشمند امروزه مفهوم گسترده‌ای از فناوری‌های ارتباطاتی را به خود اختصاص داده است و شرکت‌های زیادی از جمله (ایران شبکه) به ارائه‌ی محصولات و خدمات گسترده‌ای در این زمینه پرداخته‌اند.

خانه هوشمند مرزهای نامعلومی دارد، به این جهت که واقعا درک این که چه فناوری را می‌توان جزو فناوری‌های خانه هوشمند در نظر گرفت، مشکل است. اما عرف قالب آن است که هر خانه ای که با مجموعه‌ای از سوئیچ‌ها، تجهیزات شبکه، و فناوری‌های مشابه کنترل شود، در زمره‌ی خانه‌های هوشمند قرار می‌گیرند.

مودم‌ها، دروازه ورود به شهره ممنوعه ارتباطات یکی از مهمترین نکته‌ها برای ایجاد یک خانه هوشمند، مودم‌ها هستند. مودم‌ها در واقع دروازه ورود به جهان هوشمند اینترنت هستند. اکنون مودم‌ها قدرت زیادی پیدا کرده‌اند و انواع مختلفی از مودم‌ها مانند مودم ADSL و یا مودم VDSL را در هر جایی و در خانه‌ای می‌توانید بیابید.

ما برای این مقاله به سراغ یکی از سایت‌های عرضه کننده تجهیزات خانه هوشمند و شبکه مانند ایران شبکه می‌رویم و به بررسی فناوری‌هایی می‌پردازیم که اکنون در بازار ایران یافت می‌شود. این سایت مملو از کالاها و تجهیزات قابل به کارگیری در زمینه‌ی شبکه است که به راحتی می‌توانند تعریف ما از فناوری‌های شبکه و خانه هوشمند را نه تنها در بازار ایران؛ بلکه در بازار جهانی را کامل کند.‌

گفتیم که دروازه ورود ما به دنیا شبکه جهانی و اینترنت مودم‌ها هستند. مودم خوب یعنی همه چیز! در واقع هست و نیست شما در اینترنت را یک مودم خوب تعریف می‌کند. اگر شما یک کاربر خانگی باشید، داشتن یک مودم ADSL با چهار پورت اترنت، یک ارتباط عالی برای ارتباط با شبکه اینترنت را در اختیار شما می‌گذارد. اما مودم‌های ADSL محدود به یک شکل نیستند. اگر شما در یک شرکت کوچک باشید طبیعتا شما به درگاه بزرگ‌تر و پرسرعت‌تری نیاز دارید. اگر به سراغ سربرگ مودم ها در سایت ایران شبکه برویم، می‌توانیم انواع مودم ADSL و مودم‌های VDSL را ببنیم. حجم این کالاها و تنوع آنها به قدری زیادی است که امکان برشمردن آنها در این مقاله مقدور نیست؛ اما خوبی سایت ایران شبکه آن است که تقریبا برای تمام مودم‌های ADSL توضیحی را ارائه داده است و خریداران این دسته از مودم‌ها به راحتی می‌توانند از میان تمام مودم‌های ADSL یک مورد مناسب را بر حسب سرعت، تعداد مصرف کننده و همچنین سرعت مورد نظر را انتخاب کنند.

خوبی فروشگاه اینترنتی ایران شبکه آن است که به شما امکان مقایسه کردن مودم‌های ADSL را نیز می‌دهد و این انتخاب و خرید را راحت‌تر می‌کند. تمام آنچه که برای مودم‌های ADSL در سایت ایران شبکه گفتیم درباره مودهای VDSL نیز صادق است. با این تفاوت که VDSLها کارکردها و قدرت‌ها و ظرفیت‌های متفاوت‌تر از ADSL را به کاربران شبکه ارائه می‌دهند که خوب در مقاله‌های بعدی به صورت تخصصی به تفاوت‌ها و این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت. بازهم به این نکته اصرار داریم که انتخاب یک مودم درست یعنی همه چیز!

کارت شبکه، قایقی برای دریای بزرگ شبکه  

بعد از انتخاب مودم مناسب در فروشگاه اینترنتی ایران شبکه، باید به سراغ کارت شبکه مناسب برویم. کارت شبکه ابزارکی است که به راحتی به رایانه و یا تجهیزات دیگر متصل می‌شود وامکان اتصال به مودم‌ها و یا سوئیچ‌های شبکه را مهیا می‌کند. اکنون در بخش کارت‌های شبکه فروشگاه اینترنتی ایران شبکه این امکان را دارید که از میان حجم انبوهی از کارت‌های شبکه، یک نمونه مناسب را انتخاب کنید، اکنون سیستم کارت شبکه توسعه زیادی یافته است. از نوع نصب شوند برروی مادربرد گرفته تا فلاش‌هایی که به راحتی به پورت USB نصب می‌شود همه و همه امکانات بی نظیری را به کاربران شبکه می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی ایران شبکه به مانند بخش مودم‌ها نیز این امکان را به وجود آورده است که بتوانید به راحتی از میان انبوهی از کارته‌ای شبکه با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متنوع مورد خوبی را انتخاب کرده و یا آنکه کارت‌های شبکه گوناگونی را با همدیگر مقایسه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران شبکه ( فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه)

تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]