اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280527954

تخفیف ویژه دوره غیر حضوری تربیت مربی هنر به مناسبت دهه فجر

دوره تربیت مربی هنر، فرا گرفتن متد های آموزشی استاندارد و مدرن آموزش هنر

کد: 13961116280527954

https://goo.gl/Q64vCv

، ازنا , (اخبار رسمی): دوره آموزش هنر به خردسالان، کودکان، نوجوانان برای والدین و مربیان مهد کودک و پیش دبستانی و نیز کلیه افراد شاغل و یا جویای کار در حوزه‌ی خردسالان، کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

دوره تربیت مربی هنر، فرا گرفتن متد های آموزشی استاندارد و مدرن آموزش هنر
دوره تربیت مربی هنر، فرا گرفتن متد های آموزشی استاندارد و مدرن آموزش هنر

در این آموزش‌ها شما با نکات بسیار مهم و کلیدی در نحوه تربیت و آموزش درست هنر به خردسالان، کودکان و نوجوانان به صورت کاملا کاربردی آشنا می‌شوید و می‌توانید اطلاعات، تخصص و اعتماد به نفس لازم برای اداره یک کلاس هنری  مطابق با استاندارد‌ها به طور کامل بدست آورید.

اگر بتازگی  در زمینه‌ی آموزش هنر به بچه‌ها چه در آموزشگاه‌های هنری،دبستان و یا پیش دبستانی و مهد کودک شروع به کارکرد‌ اید با ‌دوره آموزش هنر به خردسالان، کودکان و نوجوانان می‌توانید از تجربیات بیست ساله مولف کتاب «کارگاه هنر کودک» استفاده کنید و آموزش‌های خود رامطابق با استانداردها در این حوزه آغاز کنید.

اگر سابقه کار در زمینه آموزش هنر به بچه‌ها  را دارید، این دوره به شما کمک می‌کند تا با استاندارد‌های آموزش و تربیت درست هنری برای بچه‌ها بصورت کاربردی و ذکر مثال آگاه شده و  از نقاط ضعف و قوت آموزش و نحوه‌ برخورد خود با هنر جو و یا فرزندتان مطلع شوید و آن را بهبود بخشیده و ارتقا دهید.

با «دوره آموزش هنر به خردسالان، کودکان و نوجوانان» شما به عنوان یک پدر و مادر  با روش‌های درست تربیت هنری آشنا خواهید شد. علاوه بر آن می‌توانید خودتان آنها را بکار ببرید، می‌توانید آموزش‌های مربی فرزند خود را نیز محک بزنید که آیا مطابق استانداردها هست یا خیر؟ با دانستن نکات این آموزش‌ها می‌توانید بر کار مربیان هنر مرکز آموزشی خود نظارت کرده و عملکرد مجموعه‌ی خود را ارتقا دهید. 

دوره‌های آموزش هنر پویه برای والدین و کسانی که می‌خواهند مربی هنر خردسال، کودک و یا نوجوان باشند یا در حال حاضر مربی و معلم هنر هستند طراحی شده است. والدینی که دوست دارند در کنار فرزندشان کار هنری انجام داده و کمبود‌های آموزشی فرزند خود را در این زمینه برطرف کنند می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

کسانی که علاقه‌مند به کار در حوزه خردسالان، کودکان و نوجوانان هستند و حتی تحصیلات هنری ندارند می‌توانند با گذراندن دوره‌های آموزشی هنر پویه اطلاعات، تخصص و اعتماد به نفس لازم برای اداره یک کلاس هنر را بدست آورند و نیز مربیان و معلمان هنر که در حال حاضر مشغول کار در حوزه خردسال، کودک و نوجوان هستند می‌توانند با طی کردن این دوره، آموزش‌های خود را ارتقاء دهند.

برای تهیه دوره و اطلاعات بیشتر به وبسایت هنرپویه مراجعه کنید: http://honarpooye.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هنرپویه

" هنر پویه"می خواهد با پرداختن به کلیدی ترین نکات در زمینه آموزش هنر به بچه ها استانداردهای این حوزه را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. محتواهای اموزشی تولید شده در هنرپویه می تواند برای مربیان پیش دبستانی و دانشجویان و فارغ التحصیلان هنر جویای کار مفید باشد. خلا موجود در تربیت و آموزش درست هنری؛ در کشور ما بر هیچ کس پوشیده نیست و گروه اموزشی هنر پویه قصددارد این خلا راپوشش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح