اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280557989

بررسی سفر نوروزی به جزیره کیش

چرا سفر به کیش؟

کد: 13961117280557989

https://goo.gl/o2Drgn

، تهران , (اخبار رسمی): همه‌ی پارامتر‌های لازم یک جا جمع شده‌اند تا کیش را تبدیل به یکی از مقاصد اصلی گردشگران کنند که سالانه بیش از 1 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. برای سفر به کیش بیشتر از تور کیش استفاده می‌شود. در ادامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا باید از تور کیش نوروز 97 استفاده کنیم.

چرا سفر به کیش؟
چرا سفر به کیش؟
چرا سفر به کیش؟
چرا سفر به کیش؟
چرا سفر به کیش؟
چرا سفر به کیش؟

همان‌طور که می‌دانید جزیره‌ی زیبای کیش در خلیج همیشگی فارس قرار دارد و از توابع استان هرمزگان است. این جزیره دوست داشتنی در طول اعصار مختلف بار‌ها مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته است؛ اما در نهایت به صاحب اصلی خود بازگشته است. کیش دارای سواحل مرجانی غنی و انبوهی است که به بهشت غواصان مبدل گشته است. ویژگی‌های منحصر به فرد کیش آن را به مقصدی رویایی تبدیل کرده‌اند. در ادامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا باید از تور کیش استفاده کنیم و مهم‌تر از آن اینکه قیمت تور کیش چقدر است؟

آب و هوا :

از اوایل آذر ماه تا اوایل اردیبهشت ماه کیش در بهترین و معتدل‌ترین وضعیت آب و هوایی خود قرار دارد. این جزیره به آن معنایی که فکر می‌‌کنید زمستان ندارد؛ تنها در فصل سرما کمی‌ کاهش دما دارد و به همین دلیل در دوره‌ی زمانی یاد شده کیش آب و هوایی بسیار عالی دارد که می‌تواند سفر شما را دلچسب‌تر کند، پس بهتر است در این تاریخ از تور ارزان کیش غافل نشوید.

تفریحی، گردشگری :

می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست! فکر کنید تعطیلات نوروزی را با تفریحات پر انرژِی شروع کنید و از همان ابتدا سالی پر از شور و نشاط را شروع کنید و به این ترتیب در تمام طول سال پرانرژی باشید. برای رسیدن به این منظور باز هم به جزیره‌ی دوست داشتنی کیش سر بزنید. با تور نوروزی کیش می‌توانید تجربه‌های مفرحی داشته باشید.

اقتصادی :

اجناسی که در مراکز خرید می‌بینید با کشتی و از طریق آب به این جزیره می‌آیند. این جزیره یک منطقه‌ی آزاد تجاری است و اجناس وارداتی در آن از هزینه‌ی گمرگ معاف هستند. در کیش می‌تواند اجناس اصل را از نام‌های تجاری مطرح تهیه کنید. ما ایرانی‌ها رسم جالبی داریم و آن هم این است که برای عید نوروز لباس نو می‌خریم و برای این منظور هم می‌توان گفت کیش جایی است که در آن می‌توانید در کنار تفریح و گردش برای خود و عزیزان‌تان بهترین و مرغوب‌ترین وسایل را با نازل‌ترین قیمت تهیه کنید.

مقایسه با کشورهای خارجی :

شاید خیلی از شما عزیزان برای گذراندن تعطیلات نوروزی به فکر سفر به یکی از کشور‌های خارجی باشید؛ ولی فکر می‌کنم با خواندن این مطلب تا حدی متقاعد شوید که بهتر است تجدید نظر کنید و به تور کیش نوروز97  بیشتر توجه داشته باشید. جزیره کیش دارای امکاناتی است که شما را از رفتن به بسیاری از کشور‌های خارجی بی نیاز می‌کند و همچنین باید گفت مگر می‌شود ایرانی بود و کیش را ندید؟! چه طور می‌شود آب و هوای نوازش دهنده‌ی کیش در نوروز را کنار بگذارید و به جای دیگری فکر کنید؟ اگر اقتصادی هم در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که کیش مقصد بهتری است؛ زیرا نیازی به پرداخت عوارض خروج از کشور و خیلی از هزینه‌ها نیست! به علاوه حال و هوای نوروزی کیش در ذهن شما جاودانه خواهد ماند. برای سفر به کشور‌های خارجی زمان‌های بهتری هم هست.

مقایسه با سایر شهرهای داخلی:

قبل از هر چیز باید یادآور شد که ما به تمام شهرهای میهن عزیزمان افتخار می‌کنیم؛ ولی اگر کمی‌ به اطراف خود بنگرید خواهید دید که اکثر عزیزانی که از نعمت داشتن اقوام در شهرستان برخورد دارند معمولا عید را به خانه اقوام رفته و تعطیلات می‌گذرانند و عده‌ای دیگر هم به شهر‌های شمالی سفر می‌کنند که بسیار شلوغ می‌شوند و قسمتی از سفر شما باید صرف ماندن در ترافیک شود. خیلی از مناطق در آن تاریخ سرمای استخوان سوزی دارند، در صورتی که کیش در این فصول هوایی معتدل دارد. جزیره کیش دارای زیرساخت‌های قدرتمند است که می‌تواند پذیرای مسافران نازنین باشد و با کرانه‌های خود دست نوازش بر سر آنان بکشد. در مورد آب و هوای خارق العاده کیش در آن تاریخ صحبت کردیم، پس بهتر است تور ارزان کیش در نوروز هم مدنظرتان باشد.

اقامت :

هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در این جزیره وجود دارند که هر کدام به نسبت هزینه‌های مختلف و ارائه‌ی امکانات مختلف و به تناسب شرایط شما می‌توانند اقامت خوب و مقرون به صرفه‌ای را برای شما فراهم سازند که در نتیجه منجر به ثبت خاطره‌ای به یادماندنی در ذهن شما شود. بهترین هتل کیش را می‌توان هتل ماریناپارک و هتل بین‌المللی کیش برشمرد.

در مدت اقامتان سری به جاذبه‌های گردشگری کیش بزنید. چند مورد از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کیش شامل دلفیناریم، باغ پرندگان، سواحل نفره فام کیش، اسکله تفریحی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، سایت‌ها و کلوپ‌های غواصی،تفریحات آبی و… است.

تیم آژانس چوبین تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به بهترین شکل ممکن افتخار راهنمایی شما عزیزان را داشته باشد. با جمع‌بندی موارد فوق به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب کیش به عنوان مقصد خود و عزیزانتان برای گذراندن تعطیلات نوروز هم بیشتر فکر کنید. به علاوه اینکه قطعا قیمت تور کیش مورد قبول شما خواهد بود. برا اطلاعات بیشتر و استفاده از تورهای لحظه‌ی آخری با آژانس چوبین در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس چوبین

ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]