اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961118280947834

خرید به صرفه تر، فروش پرسودتر با اپلیکیشن گراف

رونمایی از اپلیکیشن گراف، خدمات مبتنی بر مکان

کد: 13961118280947834

https://goo.gl/ejQVYb

، تهران , (اخبار رسمی): گراف اپلیکیشنی برای تمام افراد و گروه‌های مختلف جامعه است که هدف اصلی آن کسب رضایت کلیه کاربران در فرآیند خرید است. شرکت گسترش راهبرد اطلاعات فردا با نام تجاری گراف برای کاربران در فضای اینترنت، بستری را ایجاد کرده که افراد در کمترین زمان امکان جستجوی تمامی اماکن عمومی و خصوصی شهر را داشته باشند.

رونمایی از اپلیکیشن گراف، خدمات مبتنی بر مکان
خدمات ارائه شده در شهر گراف

گراف اپلیکیشنی پیشرو در خدمات شهری و سبک زندگی است که در راستای خریدی کامل و مطمئن برای مشتریان و همچنین افزایش فروش و آگاهی برای کسب و کارها تلاش می‌کند

گراف اپلیکیشنی برای تمامی‌افراد و گروه‌های مختلف جامعه است که توسط گروهی از مهندسین و متخصصین باتجربه و فارغ التحصیل از دانشگاه‌های برتر ایران تولید شده است و هدف اصلی آن کسب رضایت کلیه کاربران در فرآیند خرید است. شرکت گسترش راهبرد اطلاعات فردا با نام تجاری گراف برای کلیه کاربران در فضای اینترنت، بستری را ایجاد کرده است که افراد در کمترین زمان امکان جستجوی تمامی‌ اماکن عمومی‌ و خصوصی شهر را داشته باشند و کاربران می‌توانند زمان بیشتری را در طول شبانه روز ذخیره کنند.

گراف اپلیکیشنی پیشرو در خدمات شهری و سبک زندگی است به گونه ای که کاربران می‌توانند در تلفن‌های همراه خود، شهر را بدون حتی یک گام اضافی قدم بزنند. گراف در راستای خریدی کامل و مطمئن برای مشتریان و همچنین افزایش فروش و آگاهی برای کسب و کارها تلاش می‌کند. مشتریان در اکثر مواقع مدت زمان زیادی را در فرآیند خرید برای بررسی و مقایسه کالاها و خدمات عرضه شده در بازار صرف می‌کنند و همچنین در رفتار پس از خرید، عکس العمل‌هایی مبتنی بر شک و تردید نسبت به خرید خود دارند. گراف سعی می‌کند که این مشکلات را برای مشتریان تا آنجایی که می‌تواند کاهش دهد و افزایش رضایت در خرید را رقم بزند، به گونه‌ای که مشتریان کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنند.

از مشکلات کسب و کارهای کوچک و متوسط اطلاع رسانی ضعیف و عدم آگاهی مشتریان از وضعیت تجاری آنها است. در بستر گراف، کلیه‌ی کسب و کارها می‌توانند مغازه‌ای دیجیتال داشته باشد که تمام فعالیت‌های مدیریتی و بازاریابی، اطلاع رسانی و... را به تنهایی انجام دهند و کسب و کاری دیجیتال را رهبری کنند.

اپلیکیشن گراف خدمات مبتنی بر موقعیت و مکان را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند از این تکنولوژی در جهت ذخیره زمان، افزایش رضایت، کاهش آلودگی، کاهش ترافیک و... بهره‌مند شوند. خدمات مبتنی بر مکان و موقعیت اپلیکیشن گراف امکان دسترسی کلیه کاربران نسبت به تغییر اطلاعات لحظه‌ای و آنی شهر و همچنین کلیه تخفیفات ساعتی کسب وکارها را ارائه می‌دهد.

شما در شهر گراف دیگر ترددهای اضافی، ترافیک‌های آزاردهنده، آلودگی‌های زیان آور و... را نخواهید داشت.

ما در شهر گراف آرامش، آسایش، اطمینان و اعتماد را ارائه می‌‌کنیم.

با ما همراه باشید.

همچنین می‌توانید اپلیکیشن گراف رو به راحتی دانلود و استفاده کنید.

کافه بازار - سیستم عامل اندروید 
https://goo.gl/ptne1d

سیب اپ - سیستم عامل ios 
https://goo.gl/NVUuPF

و همچنین از طریق راه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی زیر می‌توانید با گراف در ارتباط باشید:

سایتhttps://www.graphapp.ir

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۳۱۶۶۲

صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/graph.app

کانال تلگرام: https://t.me/graphapp

آپارات گراف: https://www.aparat.com/graphapp

آدرس: تهران، خیابان شهید دستگردی، خیابان فرید افشار، خیابان دولتشاد شرقی، تقاطع خیابان جام، پلاک ۱ واحد ۵

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گراف

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]