اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961118281007779

ارائه بیش از 1500 اسباب بازی برای کودکان 2 تا 7 سال

فرفرک، بزرگترین فروشگاه آنلاین اسباب بازی

کد: 13961118281007779

https://goo.gl/3fzEju

، (اخبار رسمی): "فرفرک" که نام آن از اسباب بازی سنتی فرفره گرفته شده است، پس از گذارندن یک دوره آزمایشی اکنون با بیش از 2000 کالا از اسباب بازی‌های ایرانی و خارجی با هدف تامین هر آنچه کودکان باید در دوران کودکی با آن بازی کنند تا مهارت‌های اساسی و پرورشی آنها تقویت شود پا به میدان گذاشته است.

فرفرک، بزرگترین فروشگاه آنلاین اسباب بازی
فروشگاه آنلاین اسباب بازی فرفرک

در فرفرک فقط اسباب‌بازی نمی‌فروشیم بلکه تلاش می‌کنیم اهداف پرورشی هر کالا را توضیح دهیم تا والدین بدانند هر اسباب بازی را دقیقا برای چه تهیه می‌کنند

خرید اینترنتی چیز تازه‌ای نیست. بسیاری از ما از طریق اینترنت و سایت‌های خوب ایرانی مثل دیجی‌کالا و بامیلو خرید کرده‌ایم.  حالا اما یک سایت تازه‌نفس برای فروش اسباب‌بازی به این عرصه اضافه شده است: «فرفرک».
این سایت که نام آن از اسباب بازی سنتی فرفره گرفته شده است، پس از گذارندن یک دوره آزمایشی اکنون با بیش از 2000 کالا از اسباب بازی‌های ایرانی و خارجی با هدف تامین هر آنچه کودکان باید در دوران کودکی با آن بازی کنند تا مهارت‌های اساسی و پرورشی آنها تقویت شود پا به میدان گذاشته است.
در سایت" فرفرک" ارائه اسباب‌بازی‌های استاندارد و کارآمد تعهد اصلی است و از همین موضوع مشخص است که صاحبان آن، روی بحث سلامت و پرورش کودکان تمرکز کرده‌اند، همان چیزی که بزرگترین دغدغه‌های پدر و مادرها هم هست. 
"فرفرک" ضمن اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنعت و تجارت و کسب نماد مخصوص کسب و کارهای اینترنتی "ای‌نماد"، با استفاده از مدل‌های بین‌المللی فروش و عرضه کالا در فضای مجازی و با بومی‌سازی این گونه فعالیت تجاری، توانسته است گام‌های موثری را در مسیر عرضه تخصصی اسباب بازی بردارد تا در آینده نزدیک بتواند یکی از کارآمدترین کسب و کارهای اینترنتی ایران در حوزه کودک شود.
خانم لیلا خیابانی، مدیر آموزش این مجموعه ضمن تائید مطلب فوق گفت: "تقریبا تمام کارشناسان روانشناسی موافقند که سن 2تا 7 سالگی دوران طلایی یادگیری و شکل گیری استعدادها است. با آگاهی به این موضوع، ما در"فرفرک" فقط اسباب بازی نمی‌فروشیم بلکه تلاش می‌کنیم تا اهداف پرورشی و آموزشی هر کالا را به طور تخصصی توضیح دهیم تا پدر و مادرها بدانند هر اسباب بازی را به غیر از موضوع سرگرمی، دقیقا برای چه تهیه می‌کنند و قرار است کدام یک از مهارت‌های اساسی فرزندشان را پرورش دهد. علاوه بر این در" وبلاگ فرفرک" سعی می‌کنیم با رجوع به منابع مهم دنیا و با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای جامعه خودمان درباره عوامل مهمی که در بزرگ کردن فرزندان نقش دارند، حرف بزنیم. عواملی مثل نقش والدین در رشد بچه‌ها، روش‌های برقراری ارتباط و شناخت فرزندان، رشد شخصیت کودکان، بالا بردن اعتماد به نفس و... .
قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی اسباب بازی "فرفرک" به ارائه اسباب بازی در گروه‌های "بازی‌های فکری"، "بازی‌های هنر و خلاقیت"، "علمی و آموزشی" "بازی‌های ساختنی" و "لگو"، " پازل‌ها"، "عروسک‌ها" و ... با اهداف پرورش "تمرکز"، تفکر"، "مهارت‌های اجتماعی"، "برانگیختن حواس 5 گانه" و... برای کودکان 2 تا 7 سال به آدرس www.ferferak.com می‌پردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرفرک

مرجع خرید اسباب بازی از کالاهای معتبر و استاندارد برای کودکان 2 تا 7 سال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه