اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961121281476943

نرم افزار ارسال و دریافت مرخصی و ماموریت در بستر وب

رونمایی از آخرین نسخه نرم افزار ارسال و دریافت مرخصی و ماموریت در بستر وب

کد: 13961121281476943

https://goo.gl/cmvo92

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت افق فرا ویژن ارائه دهنده انواع دستگاه‌های حضور و غیاب و کنترل تردد و نرم افزارهای مرتبط یک نرم افزار دیگر جهت سهولت ارسال مرخصی و ماموریت پرسنل بر اساس چارت سازمانی تهیه و تولید کرده و مشتریان از این پس می‌توانند جهت حذف کاغذ بازی از این نسخه بهره‌مند شوند.

رونمایی از آخرین نسخه نرم افزار ارسال و دریافت مرخصی و ماموریت در بستر وب
پروسه ارسال و دریافت مرخصی و ماموریت

با استفاده از این نرم افزار فرم‌های درخواست مرخصی و ماموریت در محل کار شما حذف خواهد شد

شرکت افق فرا ویژن در جهت توسعه و بروزرسانی نرم افزار‌های حضور و غیاب و اهمیت به نیازهای روز مشتریان خود یک نسخه نرم افزار با کاربری حذف کاغذبازی در سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ از نسخه نرم افزار ارسال و دریافت ماموریت و مرخصی در بستر وب رونمایی کرد.

این نرم افزار بر اساس چارت سازمانی هر سازمان کارکرده و پرسنل بعد از ثبت درخواست و با توجه به مجوزها و مانده مرخصی‌های خود در سامانه ثبت شده و به مدیر مربوط ارسال می‌شود، همچنین در صورت عدم حضور مدیر بالادستی به جانشین‌های وی ارسال شده و دیگر مدیران می‌تواند در مورد تایید و یا رد مرخصی صادر شده از طرف پرسنل اعمال نظر کنند.

همچنین در سازمان‌هایی که نیاز به تایید چند مدیر (چند امضا) برای تایید مرخصی است، این قابلیت نیز در سیستم دیده شده است و در صورت لزوم به صورت اتوماتیک به مدیران بالادستی ارسال شده و نتیجه درنهایی در کارتابل پرسنل قابل مشاهده است.

همچین امکان ارسال و دریافت با اپلیکیشن موبایل در ابتدای سال آینده رونمایی خواهد شد و مشتریانی که از این نسخه استفاده می‌کنند از این به بعد می‌توانند در خارج از محل شرکت با تلفن همراه خود درخواست مرخصی یا ماموریت کنند.

با توجه به تغییر پلت فرم‌های نرم افزاری افق فرا ویژن در بستر وب این پس شاهد تحولات بسیار در ظاهر نرم افزار و داشبوردهای مدیریتی و پرسنلی با گزارشات گرافیکی خواهید بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]